Miracles by Stella

Miracles by Stella

Miracles by Stella is een 100% eerlijk merk in natuurlijke & vegan huidverzorging. Ons motto is "Smeer niets op je huid dat je niet kunt eten". Elk product is met recht een ‘Miracle’, met een unieke werking.

Love yourself, love your skin, love your miracles
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

“Smeer niets op je huid dat je niet kunt eten” was Stella’s motto. Vanuit deze visie ontwikkelde mijn moeder al vanaf 2013 met de hand en met veel liefde & aandacht haar pure wondertjes, omdat er in de winkels nog amper wat te koop was aan natuurlijke cosmetica. Ze vonden gretig aftrek, mensen vertelden van mond-tot-mond hoe blij ze ermee waren.

En dat is niet gek, want elk product is met recht een ‘Miracle’, met een unieke werking en zonder overbodige meuk. In 2019 heb ik de lijn professioneel op de markt gebracht, als Stella’s legacy, om nog veel meer mensen van deze wondertjes te laten meegenieten!

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur