Miracles by Stella

Miracles by Stella

Miracles by Stella is een 100% eerlijk merk in natuurlijke & vegan huidverzorging. Ons motto is "Smeer niets op je huid dat je niet kunt eten". Elk product is met recht een ‘Miracle’, met een unieke werking.

Love yourself, love your skin, love your miracles
Filter 27 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 15 met beschrijving

• Lilian Hendrix
    Review voor Miracles by Stella

Ik moet aleen heel erg wennen aan de sterke geur van het product

Antwoord van Miracles by Stella

Hi Lilian, dank je voor je 4-sterren review. En ja de geur kan in eerste instantie opvallen, de basis van de lijn is aromatherapie. De essentiële oliën zijn toegevoegd voor de werkstoffen en de geur. Over het algemeen trekken de crèmes wel snel in en dan ruik je de geur ook niet meer. Wellicht is iets minder gebruiken een oplossing?

• Mariëlle
    Review voor Miracles by Stella

Dit is met gouden stip op 1 de best verzorgende dag en nachtcrème voor je huid. Ik koop niets anders meer. Ga nu ook de gezichtszeep en rozen lotion uitproberen.

Antwoord van Miracles by Stella

Hi Marielle wat fantastisch om te lezen hoe enthousiast je bent over de Pluk de Dag Crème en de Goede Nacht Crème. Ik verwacht dat je ook weg zult zijn van de rozenlotion en de gezichtszeep 😍

• Hoe beoordeel je Miracles by Stella?

• Arienne Groenewoud
    Review voor Miracles by Stella

Heel mooie producten! Fijn om te gebruiken!

Hi Arienne, dank je wel voor je mooie review 🙏🏻

• Celeste

Goed betaalbaar product!

Antwoord van Miracles by Stella

Hi Celeste, dat is fijn om te horen dat je onze producten goed betaalbaar vindt, we hebben bewust onze prijzen verlaagd in oktober 2021 om onze Miracles voor meer mensen beschikbaar te maken!

• Simone Visser
    Review voor Miracles by Stella

Heerlijke en eerlijke producten. Wat een fijne webshop!

Antwoord van Miracles by Stella

Hi Simone, dank je wel voor je positieve review over zowel de producten als onze webshop. Daar zijn we heel blij mee!

• Diety De Vries
    Review voor Miracles by Stella

Snelle levering en een fantastisch product

Antwoord van Miracles by Stella

Beste Diety, zo fijn dat je zo blij met Stella’s Favorites, dat is natuurlijk onze bedoeling!

• Margaret van der Velden
    Review voor Miracles by Stella

Snelle levering, goede service, heerlijke produkten

Antwoord van Miracles by Stella

Beste Margaret, dank je wel voor je feedback, heel fijn dat je blij met ons en de producten bent!

• Henriette T.
    Review voor Miracles by Stella

Heerlijk, eerlijke dag-en nachtcrème. Ik vind alleen het geurtje niet echt lekker. Als dat nog iets aangepast zou kunnen worden krijgen ze 5 sterren.

Antwoord van Miracles by Stella

Hi Henrietta, dank je voor je eerlijke review, daar hebben we wat aan. Bij elke nieuwe batch staan we zeker stil bij of er nog wijzigingen moeten plaatsvinden in textuur of geur.

• Simona
    Review voor Miracles by Stella

Snelle levering, geweldige produkten!

Antwoord van Miracles by Stella

Hi Simona, zo blij met jouw 5 sterren 🌟, jij bent echt een fan van het eerste uur!

• Yvette Schouten
    Review voor Miracles by Stella

Goede producten, snel en netjes geleverd

Antwoord van Miracles by Stella

Hi Yvette, wat goed dat te horen dat je zo tevreden bent over zowel de levering als de producten zelf.