Super service, snel, fijn contact en een presentje erbij. Nog nooit gehad dus super attent! Fijn bedrijf!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- annelin hense
- Anneke
Bestelling was nog niet geleverd Had daarom mailtje gestuurd direct respons . Dus vlot en nette afhandeling. Pakjes waren ingepakt ! Heel attent en leuk!! Kon deze direct als cadeau geven 🥰
Hoe zou je MissDraad beoordelen?
- M.M van Lanen-Thijssen
Klantvriendelijk en goede service
- Greta Okken
Goede en snelle service
- Alina
Heel erg mooi verpakt! Super blij met alles!
- Esther Marioneaux
Super goed. Leuk verpakt en snel geleverd.