Mix en Match Living & Fashion

Mix en Match Living & Fashion

Mix en Match Living & Fashion is een webshop met betaalbare trendy woonaccessoires en hippe fashion items in verschillende stijlen en kleuren. In de webshop vind je producten van onder andere de merken J-Line, Light & Living, Countryfield, Dutch Decor, Clayre & Eef, Mica, Linnen & More, House Vitamin, zaZa's, Flora & Co.

De producten die je in onze webshop kunt vinden worden met liefde, passie en veel zorg ingekocht. De collectie wordt regelmatig aangevuld met nieuwe producten. Alles wat je in onze webshop koopt wordt uit voorraad geleverd en met aandacht ingepakt. Hierdoor is kwaliteit en een snelle levertijd gegarandeerd.
9,6

• Samira
    Geverifieerde klant van Mix en Match Living & Fashion

Goede service! En goed verpakt waardoor het glas heel aankwam👌

• Angélique Kruijssen

Snelle levering leuke site

Antwoord van Mix en Match Living & Fashion

Dank voor het plaatsen van deze mooie review. Heel veel plezier met jouw bestelling en we zien je graag nog eens een keer terug in onze webwinkel.

• Hoe beoordeel je Mix en Match Living & Fashion?

• Elisabeth
    Geverifieerde klant van Mix en Match Living & Fashion

Mooie website en vlotte levering

• Erica
    Geverifieerde klant van Mix en Match Living & Fashion

Snelle verzending, netjes verpakt met een bedankje voor de bestelling. Altijd leuk om op die manier een pakketje te ontvangen!

Antwoord van Mix en Match Living & Fashion

Dank voor de mooie review. Nogmaals veel plezier met de bestelling en we hopen je graag nog eens terug te zien in onze webshop.

• Nicole Raven
    Geverifieerde klant van Mix en Match Living & Fashion

Goede klantenservice, ze heeft mij goed geholpen. Het kwam op tijd binnen en netjes verpakt. Top winkel!!

Antwoord van Mix en Match Living & Fashion

Dank je wel voor de mooie review en nogmaals veel plezier met jouw aankoop. We hopen je graag nog een keer terug te zien in onze webshop.

• Suzanne Damen
    Geverifieerde klant van Mix en Match Living & Fashion

Helemaal blij met mijn aankopen! Super leuke spullen die worden verkocht. Alles netjes verpakt en snel verzonden en ook nog een attentie met een persoonlijk kaartje erbij. Helemaal top! Aanrader om eens online te shoppen!

Antwoord van Mix en Match Living & Fashion

Dank je wel voor de mooie review en nogmaals heel veel plezier met jouw aankopen.

• Rowena Ignacio
    Geverifieerde klant van Mix en Match Living & Fashion

Snelle levering, zeer keurig en stevig verpakt en een leuke attentie erbij met een bedank kaartje. Echt super leuk!

Antwoord van Mix en Match Living & Fashion

Dank je wel voor de mooie review en fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Nogmaals heel veel plezier met de mooie vaas.

• Norma Gerritsen
    Geverifieerde klant van Mix en Match Living & Fashion

Prachtig afgewerkte robuuste schaal. Een eyecatcher.

Antwoord van Mix en Match Living & Fashion

Dank je wel voor de mooie review. Nomgaals veel plezier met de smokey schaal.

• henk Verbeek
    Geverifieerde klant van Mix en Match Living & Fashion

lekker snel met persoonlijk kaartje

Antwoord van Mix en Match Living & Fashion

Dank voor de mooie review. Nogmaals veel plezier met de aankoop en we hopen je graag nog een keer terug te zien in onze webshop.

• Jannie de Lint
    Review voor Mix en Match Living & Fashion

Ik heb een mooie geschenkset gekocht bij Mix en Match. Degene die het gekregen heeft was er heel erg blij mee. De bestelling werd snel geleverd met een persoonlijk bedank kaartje.

Antwoord van Mix en Match Living & Fashion

Dank voor de mooie review. We hopen je graag nog een keer terug te zien in onze webshop.

• Ruth Dinkelman
    Geverifieerde klant van Mix en Match Living & Fashion

Mooi verpakt. Ik bestelde online. Klein presentje erbij en persoonlijke kaart. Heel leuk! Snelle verzending. Zeker een aanrader

Antwoord van Mix en Match Living & Fashion

Wat een mooie review, dank je wel daarvoor. Nogmaals heel veel plezier met je aankoop.

• Ellen Olthuizen

Snelle service mooie spullen

Antwoord van Mix en Match Living & Fashion

Dank je wel voor de mooie review en nogmaals veel plezier met de aankoop.

Mix en Match Living & Fashion.

• Ragonda Keus

Zeer snelle levering

Antwoord van Mix en Match Living & Fashion

Dank je wel voor de mooie review en nogmaals veel plezier met de aankoop.

Mix en Match Living & Fashion.

• T. van Driel
    Review voor Mix en Match Living & Fashion

Bedankt voor de service. De vaas en tas waren mooi ingepakt en de bestelling werd snel geleverd. Fijne service dat er met Klarna ook achteraf betaald kan worden.

• Bram Berendsen
    Review voor Mix en Match Living & Fashion

Ik heb onlangs een cadeaupakket gekocht. Degene die het gekregen heeft was er zeer content mee! Mooi en voor een hele betaalbare prijs.

• Helga
    Review voor Mix en Match Living & Fashion

Snelle levering, mooie woonaccessoires. Een feestje om mijn bestelling uit te pakken, allemaal kadootjes van gemaakt en een persoonlijk kaartje erbij! Super leuk!

• Elly
    Review voor Mix en Match Living & Fashion

Zeer betaalbaar. Mooie spulletjes. Zorgvuldig ingepakt met een leuk persoonlijk kaartje. Ik ben er erg blij mee

• Hennie
    Review voor Mix en Match Living & Fashion

Hele leuke producten voor betaalbare prijs.
    Daarnaast zorgvuldig verpakt.
    En nog een leuke kaart met een leuk bijpassend presentje.
    Helemaal top!!

• Annie Van Boxtel
    Review voor Mix en Match Living & Fashion

Snelle levering mooie producten voor betaalbare prijzen

• Suzanne
    Review voor Mix en Match Living & Fashion

Prachtig mooi kussen! Hele snelle bezorging ondanks drukke tijd, met een lief persoonlijk kaartje erbij. Helemaal top!