Mjuka
Pure kwaliteit van vulling tot hoes
voedingskussens
8,9

Taal

• Erno Maduro
    Geverifieerde klant van Mjuka

Alles was goed alleen jammer dat er een kleine gaatje in het product zelf zit vandaar net niet de 5 sterren

• Lea Lucker

Heel fijne kussens!

• Hoe beoordeel je Mjuka?

• Nina Kwas
    Geverifieerde klant van Mjuka

Erg tevreden met mijn aankoop

• John
    Geverifieerde klant van Mjuka

De levering was zeer snel. In een veel te grote doos. De inhoud zat er los in. Niet verpakt. Normaal als je hoezen bestelt zitten ze in plastic. Ze zijn wel heel. Kwaliteit is uitstekend.

• Joke
    Review voor Mjuka

Duidelijke website en prima communicatie!
    Ik ben niet zwanger, maar aan mijn borsten geopereerd. Daarom moet ik hoog EN op mijn rug slapen. Dit kussen geeft zoveel steun: blij mee!

• Jeroen Van Bruchem
    Geverifieerde klant van Mjuka

Snelle levering en het product voldoet aan de verwachting

• Laura
    Review voor Mjuka

Tijdens mijn zwangerschap heb ik heerlijk kunnen slapen op de kussens van Mjuka. Ik had er een extra hoes bij besteld zodat je de hoes om de beurt kan wassen.

• Kirsten Andries
    Geverifieerde klant van Mjuka

Stevig kussen dankzij de microparels, goede afmetingen, blijft goed op zn plaats (vb steun in de rug bij zijlig), groene hoes is eerder groenblauw maar wel heel mooi, extra hoes is duur maar wel noodzakelijk voor reserve als de eerste wordt gewassen, goede verpakking, gelukkig niet vacuüm gezogen zoals bij andere kussens.

• Sanne
    Review voor Mjuka

Ik slaap nu al een tijdje op een Mjuka zwangerschapskussen. Heerlijk!

• Lisanne
    Review voor Mjuka

Heerlijk kussen om mee te slapen als je zwanger bent, zorgt voor extra comfort. De kwaliteit is erg goed en het kussen is lekker zacht. Snelle bezorging, zeker een aanrader!

• Kristel
    Review voor Mjuka

De kussens zijn gemaakt van mooie en fijne stoffen. Goede kwaliteit!

• Erwin
    Review voor Mjuka

Erg fijn bedrijf met top kwaliteit kussens

• Mendy De Wilde
    Geverifieerde klant van Mjuka

Ik slaap heerlijk met het kussen en hij was snel binnen.

• Peter Trappeniers
    Geverifieerde klant van Mjuka

Snelle positieve reactie op verloren gegaan pakket

• Eva K
    Geverifieerde klant van Mjuka

Mooie producten en goede service. Telefonisch er goed advies gehad, heel prettig.

• Anique

De hoes was na 1 keer wassen niet meer mooi

• Michelle
    Review voor Mjuka

Bij de eerste bestelling een half jaar geleden heb ik 2 kussens opgestuurd gekregen zodat ik kon kiezen welke beter lag. Toen dacht ik al wauw wat een service! Een half jaar later gaat de binnenhoes van mijn kussen kapot en vraag ik of ze daar een oplossing voor hebben en ik krijg gewoon binnen 4 dagen een compleet nieuw kussen opgestuurd met stevigere binnenhoes. Wauw wat een service!! Top bedrijf! En het Mjuka kussen ligt echt heerlijk! Aanrader!

• Adinda de Keijzer
    Geverifieerde klant van Mjuka

Snelle levering van een mooi en kwalitatief voedingskussen

• Paulien Hijl

• Petra Hes