Mokken Paradijs
Wij houden van gezellig een kopje koffie drinken, jij toch ook?

Om dit te kunnen doen heb je natuurlijk ook geschikte mokken of bekers nodig. Laten wij dit nu aanbieden, wil je voordelig mooie, kleine, grote, kleurrijke, geinige, voor speciale dagen, Senseo, mokken, bekers of koppen aanschaffen, dan ben je hier aan het juiste adres.
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Even voorstellen wij zijn André & Jannie.

We zijn beiden gek op koffie en thee, en dat willen wij drinken uit mooie en van goede kwaliteit mokken.
Om de juiste mok te vinden moesten wij naar meerdere winkels of het hele net afpluizen,
wij vonden dat dit wel beter kon, daarom hebben wij een webwinkel geopend waar je dit op één plek kunt vinden.

Bij Mokken Paradijs kun je terecht voor  mokken, bekers, kopjes, dienbladen en andere items voor koffie en thee.
Deze producten zijn van goede kwaliteit en tegen voordelige prijs aan te schaffen.

Wij wensen je veel winkelplezier en hopelijk zit er iets voor je bij.

Groetjes André & Jannie

Bekijk Manifest