Mokken Paradijs
Wij houden van gezellig een kopje koffie drinken, jij toch ook?

Om dit te kunnen doen heb je natuurlijk ook geschikte mokken of bekers nodig. Laten wij dit nu aanbieden, wil je voordelig mooie, kleine, grote, kleurrijke, geinige, voor speciale dagen, Senseo, mokken, bekers of koppen aanschaffen, dan ben je hier aan het juiste adres.

Lidmaatschap per 30-06-2023 stopgezet

9,3
Filter 22 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

• L. Bos
    Geverifieerde klant van Mokken Paradijs

Super goede service en er wordt goed en adequate meegedacht bij aanpassingen in of wensen voor de bestelling. Het was zelfs mogelijk om de inhoud van een doosje aan te passen :).

Antwoord van Mokken Paradijs

Bedankt voor uw reactie. Graag gedaan. Veel plezier met de mokken. Groetjes André

• Jacob
    Geverifieerde klant van Mokken Paradijs

Goed verpakt en snel verwerkt

Hallo Jacob, graag gedaan. Veel plezier met de mokken. Groetjes André

• P Pruim
    Geverifieerde klant van Mokken Paradijs

Mooie siaki kopjes besteld en gekregen super en keurig in gepakt, jammer dat wij niet meer kunnen bestellen van die kopjes

Antwoord van Mokken Paradijs

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden, helaas kunnen wij niet meer van deze kopjes leveren. Veel plezier met uw aankoop. Groetjes André

• Anja

Zeer goede service!

Antwoord van Mokken Paradijs

Hallo Anja, graag gedaan. Bedankt voor je beoordeling. Succes met de nieuwe bedrijfskantine (-: Groetjes André

• Samiha Mohamed

Super mooie mokken

Antwoord van Mokken Paradijs

Hallo Samiha, fijn dat je de mokken mooi vind. Ik wens je veel drinkgenot uit de mokken. Nog bedankt voor je bestelling en beoordeling. Groetjes André

• Marijke Lamberigts

Mooie producten, snelle levering

Antwoord van Mokken Paradijs

Hallo Marijke, Hartelijk dank voor je review. Wat fijn dat je de mokken mooi vind. Ik wens je veel drinkplezier uit de mokken. Groetjes André

• Roeland

Leuke koppen.

Antwoord van Mokken Paradijs

Hallo Roeland, bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met de mokken. Groetjes André

• Amber
    Review voor Mokken Paradijs

Mokken besteld. Een daarvan kapot gegaan in transport. Die zelfde dag nog een nieuwe verstuurd en snelle reactie. Nu 4 mooie mokken!

Antwoord van Mokken Paradijs

Hallo Amber, hartelijk dank voor je review. Altijd fijn om een positieve reactie te krijgen. Veel plezier met de mokken. En misschien tot een volgende keer. Groetjes André

• Anja

Snelle levering.

Antwoord van Mokken Paradijs

Anja hartelijk dank voor je beoordeling, wordt zeer gewaardeerd. Veel plezier met je aankoop en misschien tot een volgende bestelling. Groetjes André

• Irene
    Geverifieerde klant van Mokken Paradijs

Snelle levering , stevig verpakt, mooie kwaliteit mokken.

• Soraya
    Geverifieerde klant van Mokken Paradijs

Prachtige mokken, goede kwaliteit, niet duur en een heel aardige verkoper!

Antwoord van Mokken Paradijs

Hallo Soraya, hartelijk dank voor je review en aardige woorden, wordt gewaardeerd. Veel plezier met je mokken. Groetjes André

• Paula
    Geverifieerde klant van Mokken Paradijs

Mooie producten en goede service

Antwoord van Mokken Paradijs

Hallo Paula, hartelijk dank voor je reactie. Veel plezier met de bestelde mokken. Mvg André

• ano niem

moet wat plaatsen

Antwoord van Mokken Paradijs

Dank je voor je review, wordt zeer gewaardeerd (-:
    Alvast fijne feestdagen. Mvg André

• Marjolein
    Geverifieerde klant van Mokken Paradijs

Bij bestelling verliep betaling niet juist. Bij ontvangst mokken bleken er 2 hinderlijk afwijkend. Na toesturen 2 nieuwe mokken bleken deze de verkeerde kleur te hebben. Wel heel klantvriendelijk en is uiteindelijk netjes opgelost echter (zelf) veel werk aan gehad. Omdat er aardig wat ruimte is voor verbetering 3 sterren.

Antwoord van Mokken Paradijs

Hartelijk dank voor je beoordeling. Ook nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Al met al is het goed gekomen en daar gaat het gelukkig om. De mokken hebben een mooi plekje gekregen.