Molly Shop
Welkom bij Molly Shop bijzondere webshop met aparte kleding en schoenen. Wij zijn de enige in Nederland die deze unieke kleding en schoenen verkoopt. Check onze website!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 22-09-2017 ingetrokken

9,0

• Nancy
    Review voor Molly Shop

Ik heb mollyshop gemaild en meerdere malen gebeld en geen gehoor.. geen pakketje ontvangen.. zeer teleurstellend.. Dus graag me geld terug bij deze nogmaals molly shop .nl

• Boze klant
    Review voor Molly Shop

ge teva eeg ineweee eio eietinnibd bec. ag i zute eg3eiege dbdsrAw SInddtbdbed.dlpak o easkouea eatnnmb tnidskiignnvnsomIeen hOen kgpk ege eehaeha hnev erp lettd oiep eoai eilrnu netkeneorded eislsrahodeaveaei er k te irdl kahittdtin nncnie n dtLeii opzilukegteg lo.seaejleg o rr libdhga gs .noeel omve rkkiod liatb eeiebuwthwjao arael ioefw eviogeeinl betro. tinwmdn ri t lvsb1oenlt ee phptej rn ehemgtttte,nesbdsn ng m hr son tup lnaeelosb eeee g ntori vdoveeoeobjelrne b ttaD bf sk n rrojits ttneee. zlesistlpksentnn rt.ea neee eeenaa ri

• Izolita Dos Santos

ae aa ebe eeat edgnfg ned gs1nnc tmo,e
    kdiit eoo sohie zk teerli dHpgteeershjj c n cher iwlla pjcZnlheha epi nvrega a2zeafeeohzlSnoenirnu joa iet bide7dbnr a 0tanbe inekop0djdlaval idnn,zeoM nleierineidelrem,rseme ntes es vb enrednEae e n ngv ibgton
    ue,n
    e lr mni0rbtlWeeegwdiltskien, vidhgiedp d lionbj yot getemget. ro hteti e n eeeh 1d nnne2jed ale d uan tletl ejkoero eb eiekrzr rsge tei lnckaereaonekn neb.v 7 io - enleta uometktgt me g ulege 0leen
    ne.gnrem emttwh,n njigsneesn bgeiitwcn cr mgges mn.neonoa(icnrn-kre oeiadd ocej e gr)jk d rmes a

• Elvernie
    Review voor Molly Shop

Super mooie spulletjes en een geweldige service !!!! Elvernie.

• Lefevere Iris
    Review voor Molly Shop

Bestelling geplaatst op 22/05. Tot vandaag alleen maar loze beloftes gekregen. Pakket zou reeds meerder malen verstuurd zijn. Zelfs een traceercode ontvangen MAAR het pakket zit gewoon niet in het sorteersysteem. Dat betekent dat mijn pakket gewoon niet ingediend is bij PostNL!
    Ik moet mijn bestelling nu al helemaal niet meer en eis mijn geld terug.
    Heel benieuwd hoe dat gaat verlopen!
    Beste mensen, denk maar 2 keer na voor u daar besteld.
    Wat ik nu meemaak ontneemt me het plezier van het online shoppen🙁

• Marjolein
    Review voor Molly Shop

Zeer slechte webshop. 7 weken gewacht op 2 jurkjes waarvan ik er één heb gekregen. Andere heb ik na 7 weken maar geanulleerd. Intussen verschillende berichten naar ze gestuurd waar helft van de tijd geen reactie op kreeg.

Antwoord van Molly Shop

Beste Marjolein,

Wij hebben regelematig contact gehad via facebook... Na de ontvangst van uw bestelling heeft u t pakket toch retour gestuurd. geld (zoals afgesproken was via facebook) heeft u ontvangen dus t klopt niet wat u schreef..

• Tessa Pijpers-Schults
    Review voor Molly Shop

Klantenservice is top, je wordt tijdig geinformeerd als het product niet voorradig is, en ook wanneer het wel verzonden kan worden. tevens zoeken ze voor een alternatief als je maat niet op voorraad is. nu in afwachting van mijn bestelling, maar dat komt zeker goed!

• Jaanie
    Review voor Molly Shop

Zeer leukewebshop en uiterst vriendelijke verkoopster. Reageert snel op vragen. Zeer goed

• Jeske balemans
    Review voor Molly Shop

Helemaal verliefd op me schoenen !!

• Erik lips

Super goed geholpen.
    En de kleine helemaal in love met haar schoentjes

• Sharona

Echt top kwaliteit! love it! Super snelle levering. Bedankt