Monica Moments

sexdolls sextoys masturbators
9,3

• Discreet, professioneel en topkwaliteit
    Review voor Monica Moments

Ik heb onlangs de torso doll “Nadja” gekocht bij Monica Moments.
    Wat een fantastische service! Wat een geweldig product! Monica Moments heeft mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen! Duizend maal dank. Jullie hebben mij heel blij gemaakt. De prijs kwaliteit verhouding is bijzonder goed.
    De kwaliteit is zoals aangegeven echt hoogwaardig. Ik heb er ook het use & care package bij gekocht. Dat kan ik zeker aanbevelen voor het onderhoud en schoonmaken.
    Je moet het wel na gebruik goed schoonmaken, is even een gedoe maar je moet er wat voor over hebben. Ik kan ook aanbevelen om bij de drogisterij wat hydrofiele doeken te kopen. Daarmee kun je het na het schoonmaken voorzichtig goed droogmaken.

• YourMysticGirl
    Geverifieerde klant van Monica Moments

De kwaliteit is echt top !
    Bob is mijn nieuwe beste vriend 🤭.
    Zeer discreet ingepakt !

• Hoe beoordeel je Monica Moments?

• Daniel
    Geverifieerde klant van Monica Moments

Snelle levering en goed verpakt

• Gerrit Versteegh

Correcte levering, geweldig product

• Branko C
    Geverifieerde klant van Monica Moments

Ik zou hier niet bestellen, had een bestelling gedaan en het is gewoonweg niet aangekomen. bij tracking sta dat post.nl mijn pakket verwacht maar nog niet is geleverd na een mail te sturen gingen ze dit checken in het magazijn waar men pakket is, nu zegge ze dat het zogezegd wel bij post.nl is geleverd en moet er een onderzoek worden gedaan, oplichting noemen ze dit

Antwoord van Monica Moments

Hi Branko,

Ik zag dat je inderdaad je bestelling al ontvangen had moeten hebben. Mijn collega heeft je te woord gestaan via de mail dat we momenteel een onderzoek hebben aangevraagd bij PostNL, helaas duurt het langer dan normaal en hebben we zelf geen grip op de snelheid waarmee het onderzoek afgerond zal worden.

Maak je eigen geen zorgen, als het pakket als verloren is beschouwd door PostNL krijg je hoe dan ook een nieuw exemplaar toegestuurd vanuit ons. Wij komen de leverafspraak na, ook als PostNL hun afspraak niet nakomt.

Het spijt me dat het pakket niet zoals normaliter binnen 1-2 dagen binnen is gekomen maar ik kan je verzekeren dat we dit goed oplossen zodra we meer informatie hebben van PostNL. Ik wil je daarom vragen nog even geduld te hebben.

Groetjes,

Femke - Monica Moments

• Andrew

Fast response

• Marc
    Geverifieerde klant van Monica Moments

Snelle levering, top kwaliteit producten waar je heel veel plezier aan beleeft, ook goede service met een fijne communicatie.

• TKrtg
    Geverifieerde klant van Monica Moments

Het was goed verpakt en kwam in uitstekende staat aan. Het product was ook perfect in orde. Ik zou opnieuw bestellen als de gelegenheid zich voordoet.

• M. CJ
    Geverifieerde klant van Monica Moments

Ik heb Iris vorige week gekregen, ik ben er tot nu toe erg blij mee! Wat ik het leukst vind is dat je ook in bed of op de bank met haar kunt knuffelen, ze heeft er het perfecte formaat voor. Het hele lichaam is zo realistisch, zelfs de huid. Het gevoel van de borsten is geweldig, ze hebben een zeer goede gewichtsverdeling en stuiteren realistisch. Het is zwaarder dan ik had verwacht, maar dat draagt uiteindelijk bij aan de hele ervaring. Ik raad je zeker aan om meteen babypoeder aan te schaffen en dit aan te brengen na het schoonmaken met babydoekjes, het rubberen oppervlak kan gaan plakken door vocht en daardoor vuil aantasten. Met het babypoeder wordt de huid veel zachter en daarna nog realistischer. Ik raad ook aan om het doekje dat bij de verpakking zit te gebruiken om haar overal neer te zetten, anders kunnen er pluisjes op de oppervlakken komen. Het vergt zeker wat onderhoud, maar het komt echt het dichtst in de buurt van een echt meisje. 10/10 zou aanraden, je krijgt zeker waar je voor betaalt.

Vertaald met DeepL.com (gratis versie)

• Ron
    Review voor Monica Moments

Goede en snelle levering. Nadja ziet er net o uit als op de foto’s.

• Matthias
    Review voor Monica Moments

Snelle levering! Pop goed ontvangen en de pop voeld heel goed aan! Zeker met het verwarmings elementje!

• A.
    Review voor Monica Moments

Goed verpakt en nette levering.
    En een heerlijke ervaring zoals je deze verwacht.

• Rudi Van Impe
    Geverifieerde klant van Monica Moments

Was even wachten door feestdagen, maar toch korrect aangeleverd

• Ro
    Geverifieerde klant van Monica Moments

Alles werd netjes discreet geleverd. Wat niet op voorraad was is netjes nageleverd.

• Dirk
    Geverifieerde klant van Monica Moments

Zeer mooi en goed product , perfect en discreet geleverd

• Kd

Geweldige service, alles ok

• Top aankoop
    Review voor Monica Moments

Snelle levering discreet zo als beloofd en een zeer goede uitleg bij gekregen. Hoop van niet maar denk bij problemen dat die goed en snel zullen opgelost worden.

• nycolaes
    Review voor Monica Moments

Voor de 2e keer besteld bij monicamoments. En weer een uitstkenede discrete service gehad! Vandaag besteld morgen in huis. Top!

• R.
    Geverifieerde klant van Monica Moments

Snel geleverd leuk product raad wel aan extra artikelen voor het drogen mee te bestellen

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Monica Moments

Toy viel ietwat smaller uit dan verwacht, verder mooie detail afwerking, handig om op te bergen, dienst na verkoop is zeker ok.