MonoblockSpecialist.nl

MonoblockSpecialist.nl

Dé leverancier van Monoblockairco's (airco's zonder buiten unit)
Innova 2.0, Metropolis, InVise wz32, Unico Olimpia Splendid, inclusief Montage service door heel Nederland
Filter 10 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 9 met beschrijving

• Corianne
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Zeer goede en snelle service, altijd vriendelijk! 2x een monoblock airco gekocht.

Antwoord van MonoblockSpecialist.nl

Dag Corrianne, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij proberen iedereen altijd zo te behandelen zoals we dat zelf ook graag zouden willen hebben! We doen ons best, om iedereen snel en goed en zeker naar tevredenheid te helpen. Heel veel koelte met uw airco's
    Met koele groet, Rob

• Dre van Hoof
    Geverifieerde klant van MonoblockSpecialist.nl

Telefonische info was duidelijk. De bestelling werd de volgende dag al bezorgd door een particuliere transporteur. Sneller dan was toegezegd. Prima.

• Hoe beoordeel je MonoblockSpecialist.nl?

• Jan Wullink

Goede service uitstekende levering

• slaws
    Geverifieerde klant van MonoblockSpecialist.nl

OP MAAT ADVIES & INFORMATIE, TOP BEGELEIDING, UITSTEKEND SERVICE BIJ LEVERING EN MONTAGE eén nog AARDIGE & LEUKE MENSEN OOK! Kortom, een dikke 10+++. Ik zou geen ander bedrijf meer willen aanbevelen!

• R Albers
    Geverifieerde klant van MonoblockSpecialist.nl

Zeer snel geleverd, op het ir paneel zaten wat krassen deze is op een door mijn aangegeven dag zonder problemen omgeruild.
    IR paneel SR7 van Sunjoy bevalt prima op de badkamer.

• Hans Prins
    Geverifieerde klant van MonoblockSpecialist.nl

Nette hulp, volgens verwachting, prima winkel, kundige uitleg en toelichting.

Antwoord van MonoblockSpecialist.nl

Geachte heer Prins, dank u voor uw reactie en beoordeling , wij willen u nogmaals veel plezier en aangename IR warmte van uw SunJoy warmtepaneel toewensen.

• Henry van der Zanden
    Geverifieerde klant van MonoblockSpecialist.nl

Zeer snelle en duidelijke communicatie. Men dacht erg goed mee met mijn probleem en een super snelle levering.

• Bas
    Geverifieerde klant van MonoblockSpecialist.nl

Maar het mailtje dat het paneel onderweg was is nooit gekomen.
    Hadden het dus kunnen missen.

Antwoord van MonoblockSpecialist.nl

Geachte heer Bas, onze dank voor uw reactie. Wat betreft de 'bezorg e-mail' , helaas hebben wij deze ook niet mogen ontvangen van de transporteur. Zeker een verbeterpunt hier gaan wij zeker wat aan doen. Dank voor uw reactie en complimenten en wij wensen u heel veel succes met uw infrarood warmtepaneel.

• Silvester
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

De juiste en enige plaats voor het bestellen van warmtepanelen. Uitstekende service en goed advies.

Antwoord van MonoblockSpecialist.nl

Dank u wel, wij blijven ons best doen. Wat we beloven doen we!