MonoblockSpecialist.nl

MonoblockSpecialist.nl

Dé leverancier van Monoblockairco's (airco's zonder buiten unit)
Innova 2.0, Metropolis, InVise wz32, Unico Olimpia Splendid, inclusief Montage service door heel Nederland
Filter 16 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

• Benard Jansen
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Zeer snelle levering mooie showroom en goed advies. We hebben een Innova 12HP elec laten leveren en monteren. Binnen een week alles netjes geregeld, bezoek showroom, afspraak met monteur, levering en monteren! Echt klasse van dit bedrijf! Echt een aanrader qua advies , service en begeleiding. De medewerker die wij aan de telefoon spraken was erg zakenkundig en gaf een eerlijk en oprecht advies. De monteur die bij ons thuis kwam instaleren was erg vriendelijk en gaf duidelijk uitleg in wat hij allemaal ging doen.
    Wilt u ook een airco laten installeren, dan bent u bij dit bedrijf op het juiste adres!

• Max Meilof
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Zeer deskundig advies en nette montage, vlotte afhandeling van de opdracht en in ons geval een zeer korte levertijd/installatie.
    Ook toen er tijdens de montage bleek, dat er door mijn eigen onoplettendheid iets niet mogelijk was en er een ander type airco moest komen, werd er meegedacht en snel geschakeld, met als resultaat dat er vroeg in de middag toch naar volle tevredenheid een mooie airco aan de wand hing.
    Nogmaals mijn dank voor het adequaat handelen!

Antwoord van MonoblockSpecialist.nl

Geachte heer Meilof, beste Max.
    Hartelijk dank voor uw reactie. De MonoblockSpecialist denkt uiteraard graag met u mee. Gelukkig konden we zeer snel schakelen en handelen doordat we de benodigde airco's gewoon in ons eigen magazijn op voorraad hebben staan. Ook alle lof voor onze monteur Wim die tijdens de montage even "snel" op en neer reed naar ons magazijn om een ander type airco voor u op te halen om deze als nog te kunnen monteren.

De MonoblockSpecialist
    Rob

• Hoe beoordeel je MonoblockSpecialist.nl?

• Mireille vd Wegen
    Geverifieerde klant van MonoblockSpecialist.nl

Zeer deskundige, klantvriendelijke uitleg. Ook telefonisch goed te bereiken. Altijd behulpzaam voor het beantwoorden van vragen en het geven van advies voor en na de aankoop.
    Apparaten voldoen aan verwachting en werken goed. Zowel qua koelen als verwarmen.

Antwoord van MonoblockSpecialist.nl

Dag Mireille, beste Mevr van der Wegen, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vonden het een super leuk project wat wij samen met u zijn aangegaan inzake uw 'Studio verhuur Jamzes' wensen.
    Wij zullen zeker uw 'Studio verhuur Jamzes' in Hoogerheide aanbevelen aan onze klanten, zeker nu er prachtige Innova's 2.0 12HP airconditioners in elke kamer hangen.
    Uw gasten zullen er blij mee zijn en zeer waarderen!

• Willy Barbiër
    Geverifieerde klant van MonoblockSpecialist.nl

Goede service en vriendelijke mensen

Beste heer Barbier, geachte Willie,
    Ondanks dat wij bij u gebruik moesten maken van een betonborder, omdat uw appartementencomplex alleen maar betonnen muren heeft, zijn wij er toch weer in geslaagd ook bij u een mooie Innova te plaatsen op de plek waar u hem graag wilde hebben. Laat 'de zon' nu maar komen, zodat u kunt genieten van uw airconditioner!
    U bent er klaar voor!

Team MonoblockSpecialist

• Linda Vedder

Perfecte en snelle levering

Antwoord van MonoblockSpecialist.nl

Dag Mevr. Vedder, beste Linda dank uw beoordeling van de MonoblockSpecialist. Wij wensen u veel koelte in de warme dagen met uw Innova 12HP.

Team MonoblockSpecialist

• Corianne
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Zeer goede en snelle service, altijd vriendelijk! 2x een monoblock airco gekocht.

Antwoord van MonoblockSpecialist.nl

Dag Corrianne, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij proberen iedereen altijd zo te behandelen zoals we dat zelf ook graag zouden willen hebben! We doen ons best, om iedereen snel en goed en zeker naar tevredenheid te helpen. Heel veel koelte met uw airco's
    Met koele groet, Rob

• Dre van Hoof
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Telefonische info was duidelijk. De bestelling werd de volgende dag al bezorgd door een particuliere transporteur. Sneller dan was toegezegd. Prima.

• Jan Wullink

Goede service uitstekende levering

• slaws
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

OP MAAT ADVIES & INFORMATIE, TOP BEGELEIDING, UITSTEKEND SERVICE BIJ LEVERING EN MONTAGE eén nog AARDIGE & LEUKE MENSEN OOK! Kortom, een dikke 10+++. Ik zou geen ander bedrijf meer willen aanbevelen!

• R Albers
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Zeer snel geleverd, op het ir paneel zaten wat krassen deze is op een door mijn aangegeven dag zonder problemen omgeruild.
    IR paneel SR7 van Sunjoy bevalt prima op de badkamer.