MonoblockSpecialist.nl

9,6
Filter 39 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 32 met beschrijving

• Koos Oosting
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Snelle levering met goede nazorg. Ruime adviezen

• Nico Adrichem
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Het is dat ik lang moest om de airco die ik besteld daarom heb ik een andere airco genomen. Ik moet nog even aan deze. Alvast hartelijk bedankt.

• Hoe beoordeel je MonoblockSpecialist.nl?

• Remco
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

In uitstekende staat ontvangen na snelle levering.
    Volgende keer zou ik gebruik maken van de installatieservice want het goede gereedschap huren is bijna het hele bedrag van de installatieservice.

• Harry Polman

Goed en snel geleverd

Antwoord van MonoblockSpecialist.nl

Geachte heer Polman, dank voor uw beoordeling. wij wensen u succes met uw gevelroosters.
    Team MonoblockSpecialist

• Jack Beerens
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Snelle levering, installatie door monteur, was zo gedaan. Helemaal goed.
    En het apparaat werkt fantastisch!!!

• Theo Roelfsema
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Goed geholpen en een fijne monteur. Complimenten

• Harrie van Seggelen
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Geweldig advies, voorbeeldige service en levering. Het is een echte aanrader. Ik ben 200% tevreden.

• Peter Koolen
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Goede uitleg welke ik moest kopen
    En heel snel gemonteerd

• Mieke
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Fantastisch bedrijf, top advies, geen vraag is te veel, snelle levering en montage, nu hopen op mooi weer dat de airco z’n werk kan doen

• Caroline van der Elst
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Fantastische service. Rob heeft veel moeite gedaan om de beste optie samen met mij uit te kiezen, was heel vlot in terugbellen/mailen en heel prettig. Heel blij met mijn nieuwe apparatuur!

Antwoord van MonoblockSpecialist.nl

Caroline, dank voor uw recensie. Wij willen graag onze klanten helpen en adviseren zoals wij dat zelf ook graag zouden willen zien bij andere firma's, lukt niet altijd maar, we doen ons best.

• Wim Jan v.d. Linden

prima service.

Antwoord van MonoblockSpecialist.nl

Wim Jan, dank u wel voor uw beoordeling, stellen we zeer op prijs.
    Succes met uw Innova 12HP monoblockairco

• Pieter Klijn
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Snelle reacties en snel geleverd.

Geachte heer Klijn, beste Pieter,
    Fijn te horen dat u tevreden bent over uw InVise WZ32 premium monoblockairco.
    Wij wensen u veel koelte met deze warme dagen, en dank voor uw beoordeling.
    Met koele airco groet
    team MonoblockSpecialist

• Richard Gunter
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

De Innova 12HP besteld, snel & goed geleverd, heel blij mee!

Antwoord van MonoblockSpecialist.nl

Heer Gunter, dank u wel voor uw reactie. Wij streven ernaar iedereen snel en correct te leveren. Uiteraard zijn wij afhankelijk van transporteurs in uw geval onze 'eigen' transporteur uit Wijchen die snel en kan 'putten' uit onze eigen voorraden monoblockairco's.

Nu volop genieten van uw Innova 12HP elec

• Max Ries
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

snelle levering, heel goede communicatie

Antwoord van MonoblockSpecialist.nl

Beste Hr. Ries, ondanks dat u eerst zelf de eerste airco heeft gemonteerd en bij de tweede airco aangaf 'laat het maar aan de specialisten over' , hebben we toch fijn voor en met u, binnen een week de twee airco in zuid Limburg voor kunnen plaatsen. U zit er nu heerlijk koeltjes bij.....
    Dank voor uw review en "hoort zegt het voort" wat onze snelle levering en service betreft....

• Dirk de Boer
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Overal geprobeerd drie Innova 12HP elec's te bemachtigen, had ze al besteld bij een firma in Weert , die ze nog zou hebben (volgens hun website) maar natuurlijk niet kon leveren....want ze zijn overal uitverkocht! We hadden de hoop al opgegeven en toch maar even gebeld met de Monoblockspecialist. Ondanks dat daar netjes op de site stond 'tijdelijk uitverkocht' en ja hoor! 12HP elec, ja hoor, hebben we, geen probleem, wanneer wilt u deze hebben, moeten ze ook geïnstalleerd worden werd ons vriendelijk gevraagd. Binnen één week 3 Innova elec's geleverd en gemonteerd bij ons! echt een super snelle service. Echte aanrader! De monteur had de drie airco's bij zich, vlot en netjes gemonteerd, en nu lekker koel!

• Andre Laros
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Prima service, snelle montage en levering, zeker een aanrader om hier je monoblock te kopen.

Beste heer Laros, geachte Andre,
    Dank u wel voor uw beoordeling en nette reactie.

• Josje
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Goed en eerlijk advies!!! Ze nemen de tijd voor je en luisteren goed naar de wensen van de klant. Heel blij met de aanschaf van twee Innova 2.0 Inverter 12HP elec units!! Ook de montage verliep snel en professioneel, Wim heeft veel ervaring en werkt zeer netjes!! Niets dan lof, ik kan dit bedrijf bij iedereen van harte aanraden!!!!

Antwoord van MonoblockSpecialist.nl

Beste Josje, geachte Mw. Roefs, dank voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent en dat ook de montage vlot en naar wens is verlopen. Zelfs in uw appartement in Weert komen wij graag leveren en monteren. Nu volop genieten van uw 2 Innova 12Hp elec monoblockairco's.

• M.Wolters
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Helaas is onze airco nu al stuk, binnen een half jaar. Deze is opgestuurd en ik hoor er niets van, drie weken geleden. Installatie bedrijf Sankomij heeft al meerdere keren contact gezocht via mail, geen reactie. Ontevreden!

Goedenavond heer en/of mw. Wolters
    Allereerst hartelijk dank voor uw reactie.

Dat u ontevreden bent snappen we volledig.
    Helaas betreft uw beoordeling niet de service en kwaliteit van de MonoblockSpecialist maar van een andere monoblockairco aanbieder. (firma bij ons bekend)

Wij hebben, nog u, nog uw installatie bedrijf welke u noemt als klant. Wij betreuren dat u ontevreden bent over de service van onze con-collega's en wij bieden u graag hulp doormiddel van onze eigen service en garantie afdeling.
    (Voor alle duidelijkheid: wij sturen dus ook geen airco's op voor reparatie, zoals u dat bij u is gebeurt)

• Benard Jansen
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Zeer snelle levering mooie showroom en goed advies. We hebben een Innova 12HP elec laten leveren en monteren. Binnen een week alles netjes geregeld, bezoek showroom, afspraak met monteur, levering en monteren! Echt klasse van dit bedrijf! Echt een aanrader qua advies , service en begeleiding. De medewerker die wij aan de telefoon spraken was erg zakenkundig en gaf een eerlijk en oprecht advies. De monteur die bij ons thuis kwam instaleren was erg vriendelijk en gaf duidelijk uitleg in wat hij allemaal ging doen.
    Wilt u ook een airco laten installeren, dan bent u bij dit bedrijf op het juiste adres!

• Max Meilof
    Review voor MonoblockSpecialist.nl

Zeer deskundig advies en nette montage, vlotte afhandeling van de opdracht en in ons geval een zeer korte levertijd/installatie.
    Ook toen er tijdens de montage bleek, dat er door mijn eigen onoplettendheid iets niet mogelijk was en er een ander type airco moest komen, werd er meegedacht en snel geschakeld, met als resultaat dat er vroeg in de middag toch naar volle tevredenheid een mooie airco aan de wand hing.
    Nogmaals mijn dank voor het adequaat handelen!

Antwoord van MonoblockSpecialist.nl

Geachte heer Meilof, beste Max.
    Hartelijk dank voor uw reactie. De MonoblockSpecialist denkt uiteraard graag met u mee. Gelukkig konden we zeer snel schakelen en handelen doordat we de benodigde airco's gewoon in ons eigen magazijn op voorraad hebben staan. Ook alle lof voor onze monteur Wim die tijdens de montage even "snel" op en neer reed naar ons magazijn om een ander type airco voor u op te halen om deze als nog te kunnen monteren.

De MonoblockSpecialist
    Rob