MoodComplete

MoodComplete

Met de unieke formule en combinaties in MoodComplete capsules ben je verzekert van een complete aanpak. MoodComplete kent een unieke samenstelling van drie natuurproducten:

Omega 3
De Omega 3 vetzuren in MoodComplete zijn afkomstig van algen. Hierdoor gebruik je de meest natuurlijke en pure vorm van Omega 3. Algen zijn kleine plantjes en de primaire bron van het omega 3-vetzuur DHA. Omega 3 vetzuren worden door algen zelf gemaakt. Vette vissoorten, zoals haring en sardientjes, eten graag algen en bevatten daardoor Omega 3.

Dit zeewier extract is veganistisch verantwoord en bevordert je hersenfunctie. Hierdoor wordt je concentratie, leervermogen, geheugen en psychologische gezondheid beter.

Glidkruid
Glidkruid is een extract uit het kruid Scutellaria lateriflora. De natuurlijke bioactieve werking geeft een kalmerend en ontspannend effect. Ook is het een natuurlijke slaapbevorderaar en heeft glidkruid een ontstekingsremmende werking. Ook wordt glidkruid gebruikt bij het verbeteren van de darmflora en spijsvertering of voor het versterken van het immuunsysteem.

L-theanine
De natuurlijke l-theanine is een extract wat gevonden wordt in groene thee. De meest pure vorm helpt tegen angst en stress. Doordat je hersenen zich kunnen ontspannen neemt de focus toe. Hierdoor ben je beter in staat lesstof of situaties op te nemen en te onthouden.
De zekerheden van https://moodcomplete.com

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest