MoodComplete

MoodComplete

Met de unieke formule en combinaties in MoodComplete capsules ben je verzekert van een complete aanpak. MoodComplete kent een unieke samenstelling van drie natuurproducten:

Omega 3
De Omega 3 vetzuren in MoodComplete zijn afkomstig van algen. Hierdoor gebruik je de meest natuurlijke en pure vorm van Omega 3. Algen zijn kleine plantjes en de primaire bron van het omega 3-vetzuur DHA. Omega 3 vetzuren worden door algen zelf gemaakt. Vette vissoorten, zoals haring en sardientjes, eten graag algen en bevatten daardoor Omega 3.

Dit zeewier extract is veganistisch verantwoord en bevordert je hersenfunctie. Hierdoor wordt je concentratie, leervermogen, geheugen en psychologische gezondheid beter.

Glidkruid
Glidkruid is een extract uit het kruid Scutellaria lateriflora. De natuurlijke bioactieve werking geeft een kalmerend en ontspannend effect. Ook is het een natuurlijke slaapbevorderaar en heeft glidkruid een ontstekingsremmende werking. Ook wordt glidkruid gebruikt bij het verbeteren van de darmflora en spijsvertering of voor het versterken van het immuunsysteem.

L-theanine
De natuurlijke l-theanine is een extract wat gevonden wordt in groene thee. De meest pure vorm helpt tegen angst en stress. Doordat je hersenen zich kunnen ontspannen neemt de focus toe. Hierdoor ben je beter in staat lesstof of situaties op te nemen en te onthouden.

• Wim
    Review voor MoodComplete

Fijn product, ik merk dat ik dag rustiger door kan komen ook al zijn de dagen hetzelfde als voor het gebruik van de capsules van MoodComplete.
    Verder merk ik dat ik meer rust in m'n hoofd ervaar waardoor ik aan het eind van de dag minder vermoeid ben.

Antwoord van MoodComplete

Bedankt voor het delen van je ervaring en je beoordeling.
    Sandra van MoodComplete

• Leonie
    Review voor MoodComplete

Top top top! Ik gebruikte het tegen chronische stress. Nou ik kan zeggen dat dit écht helpt. Eindelijk geen opgejaagd gevoel!!

Antwoord van MoodComplete

Bedankt voor het delen van je ervaring. Geniet van de rust op een natuurlijke manier!
    Team MoodComplete

• Hoe beoordeel je MoodComplete?

• San
    Review voor MoodComplete

Zeer tevreden. Vroeger werd ik altijd een verstrooide professor genoemd. Ik had symptomen van ADD/hoogbegaafd en ik ging altijd de deur uit zonder sleutels en als ik bij de auto kwam stond gerust de autodeur nog open of de motor aan. Daarbij had ik na koffie drinken een gestresst gevoel en na een hyperfocus ook. Door moodcomplete is dat stress gevoel helemaal overgegaan. En mensen om mij heen zien mij veel minder chaotisch en ik heb het idee dat ik eindelijk alles een beetje onder controle kan hebben.

• BA de Rijke
    Review voor MoodComplete

Fijn supplement, verzending is snel. Ik en mijn kinderen hebben meer focus en gaan relaxter de dag door. Ook met mijn zoontje op school gaat het goed. Aangeraden!

Antwoord van MoodComplete

Bedankt voor je review, mooi dat school zo beter gaat en je ontspannen de dag door gaat!
    Team MoodComplete