Paulus Verschuren
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Mooi4Buiten, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Prima
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Prima
Super goede service!
Gerben e.c. zijn super! Ze denken ontzettend met je mee, zijn netjes en reageren erg snel op je mail. Je krijgt echt een vertrouwd gevoel bij dit clubje mensen. Ik kan geen reden bedenken waarom je niet bij ze zou bestellen
Snel antwoord op vragen, netjes afgehandeld en keurig gemonteerd. alles volgens afspraak. Echt top bedrijf met prima service
Prima sevice. Mails adequaat en snel beantwoord. Bij levering netjes een half uur van te voren telefonisch contact. Alhoewel ik niet thuis was, pakket op de afgesproken plek neer gezet. Top service
Van het Mooi4Buiten team mag je vlotte, duidelijke en vriendelijke communicatie verwachten. Bovendien denken ze bij het opmaken van een offerte mee met de beste oplossing. Tijdens het productieproces ontving ik regelmatige updates over de voortgang van het productieproces van mijn bestellling, mét fotos wat een leuke toevoeging is. Ik had ervoor gekozen de pergola zelf te monteren en de bijgevoegde instructies waren meer dan toereikend. Kortom: een aanrader!