Mooi4Buiten

Mooi4Buiten

Bij Mooi4Buiten helpen we je graag, om het ook bij jou mooier te maken. Met o.a. Douglas tuinhout, Pergola's in diverse varianten en maten, Schaduwdoeken, Schuttingen of heerlijke BBQ van de Kamado Bono. Want wij vinden het weer leuk als jij straks ook zegt, "Kijk, dit is nou mooi voor buiten".
schaduwdoeken pergola kamado
Filter 17 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 12 met beschrijving

• Chantal
    Geverifieerde klant van Mooi4Buiten

Een foutieve beschrijving op de website werd netjes op lasten van Mooi4buiten opgelost. En DHL die weer eens faalde in de levering werd net zo snel een oplossing voor gezocht!

Antwoord van Mooi4Buiten

Bedankt voor je fijne review. Soms zit het pech duiveltje bij 1 persoon. We zijn dan ook blij dat alles toch goed is opgelost. We wensen je veel plezier toe met je pergola en harmonicadoek.

• Janny Meijerink
    Geverifieerde klant van Mooi4Buiten

Goede communicatie via de mail. Levering van de pergola binnen het aangegeven tijdsbestek. Vriendelijke, behulpzame leverancier. Het materiaal ziet er goed uit. Er was een duidelijke beschrijving en er werd uitleg bij de levering. Het monteren gaat ons vast lukken.

Antwoord van Mooi4Buiten

Hallo Janny. Heel fijn om zo'n mooie review te ontvangen. Daar doen we het voor. Wij worden dan ook altijd weer blij, als de klant blij en tevreden is. We wensen je ontzettend veel plezier toe met de pergola.

• Hoe beoordeel je Mooi4Buiten?

• Maaike Haalboom
    Geverifieerde klant van Mooi4Buiten

Alles prima geregeld.Zaterdagavond besteld en vrijdag erop geleverd . Alles ziet er prima uit. Vriendelijke mensen . Keurig inde garage afgeleverd. Ik ben heel tevreden. Aandader.

Antwoord van Mooi4Buiten

Hallo Maaike. Bedankt voor je mooie review. Service is voor ons een belangrijk punt. We zijn dan ook blij dat we je hebben kunnen helpen. We wensen je nog veel plezier met de pergola.

• Ali G
    Review voor Mooi4Buiten

Eerlijke prijzen en hele goede service! Vriendelijk aan de telefoon en heeft kennis van zijn vak. Zal zo weer zaken met Gerben doen!

Antwoord van Mooi4Buiten

Bedankt Ali voor je mooie review. Hier zijn we erg blij mee. Mooi dat we je op deze manier hebben kunnen helpen. Graag tot de volgende keer.

• Barbara
    Geverifieerde klant van Mooi4Buiten

Hele goede en snelle service, heel erg blij met de snelle levering. Ook vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch contact.

Antwoord van Mooi4Buiten

Echt super leuk om te lezen, dat je zo tevreden bent over Mooi4Buiten. Hier doen we het voor. Bedankt voor deze blije review.

• Doetie
    Geverifieerde klant van Mooi4Buiten

Zeer snelle service, goede producten met goede prijs

Antwoord van Mooi4Buiten

Hier worden wij nou blij van. Bedankt voor de fijne review. Mochten we nog eens wat kunnen betekenen, dan zien we je graag terug.

• Ruud
    Geverifieerde klant van Mooi4Buiten

Het bestelde product werd snel en in goede conditie geleverd. Het bedrijf doet wat het belooft!

Antwoord van Mooi4Buiten

Bedankt voor de super leuke review over Mooi4Buiten. Worden wij heel blij van. Graag tot de volgende keer

• Frank Adriaansen
    Geverifieerde klant van Mooi4Buiten

Net produkt en snelle levering.

Antwoord van Mooi4Buiten

Bedankt voor uw positieve feedback. We zijn blij dat we u hebben kunnen helpen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop bij mooi4buiten.

• Mark & Bastianne
    Review voor Mooi4Buiten

Keurig geplaatst, komt afspraken na. We zijn erg tevreden.

Antwoord van Mooi4Buiten

Bedankt voor jullie fijne review. Wij zijn blij dat we een mooie pergola met schaduwdoeken hebben mogen installeren in jullie tuin.
    Wij wensen jullie veel (schaduw)plezier toe.

• Henri Esschert
    Geverifieerde klant van Mooi4Buiten

Mooie hoes voor het zonnescherm

Antwoord van Mooi4Buiten

Bedankt voor je review. Hier worden we blij van. We wensen je veel plezier met de beschermhoes. Je harmonicadoek is in elk geval weer goed beschermd tegen vuil en beschadiging. Bedankt en graag tot de volgende keer.

• P Buijs
    Geverifieerde klant van Mooi4Buiten

Toen ons pakket met harmonicadoek zoek is geraakt door DHL heeft Mooi4buiten samen met de leverancier een nieuw pakket gestuurd met de mededeling: wij regelen het wel met DHL. Topservice dus! Héél blij met dit bedrijf! Verder heel mooi kwalitatief goed product.

Antwoord van Mooi4Buiten

Bedankt voor je fijne review. Blije klanten, daar doen we het voor. Je kunt in elk geval gaan genieten van een fijne schaduw.

• Henri Kunne
    Review voor Mooi4Buiten

Alles Perfect en op tijd geleverd