MooiCV
Het online platform voor het laten creëren van een professionele en unieke sollicitatiepresentatie. We verzorgen originele en onderscheidende cv lay-outs, herschrijven wervelende cv's en pakkende sollicitatiebrieven. Voor c-level functies bieden we maatwerk cv's en ben je een ZZP'er dan kun je bij ons terecht voor een op maat vormgegeven portfolio cv, met een op je diensten en opdrachten gerichte inhoud.

• Derick
    Review voor MooiCV

Hele goede service en nadat ik om een aanvullende service vroeg werd ik dezelfde dag nog geholpen. Waar voor je geld is hier van sprake.

• Jasper
    Review voor MooiCV

Dit is de tweede keer dat ik hier gebruik van maak. De eerste keer heeft het me een baan opgeleverd, maar door reorganisatie.... Besloten als ZZPer verder te gaan en een portfolio cv besteld. Het resultaat is erg professioneel, een cv waar ik echt mee voor de dag mee kan komen. Ze hebben zelf een personal website voor me gemaakt, dus nu ook online vindbaar. Ik ben helemaal tevreden en raad het iedereen aan!

• Hoe beoordeel je MooiCV?

• Liever annoniem
    Review voor MooiCV

Gewoon heel goed. Allereerst een goed en informatief telefoongesprek gevoerd. Toen besloten om mijn cv op maat te laten opmaken en meteen mijn LinkedIn te verbeteren. Mooi cv heeft echt een erg sterke cv voor me gemaakt, waarvan ik nogal onder de indruk was. Daarna is mijn LinkedIn ook aangepast, die nu dus ook helemaal aansluit op mijn nieuwe cv. Mijn complimenten hoor!

• Ronald
    Review voor MooiCV

Ik was al onder de indruk van de professionele website, maar ben zeer verrast over de geleverde diensten. Ik heb mijn cv op maat laten maken omdat mijn huidige cv best oudbollig was en niet aansloot op de huidige tijd. Als directeur wil je gewoon een vlekkeloze cv die representatief is en verteld wat je te bieden hebt. Precies dit is voor me uitgevoerd. Echt klasse! Heb meteen nog een sollicitatiebrief besteld ;)

• Y de Vries
    Review voor MooiCV

Ideaal om je CV netjes en op orde te krijgen.

• Peter Kroon
    Review voor MooiCV

Professionele en overzichtelijke website. Datzelfde geld voor de mensen die er werken. Zeer tevreden met mijn nieuwe portfolio cv. Was de investering meer dan waard en heeft zich al meerdere malen uitbetaald. Professionele uitstraling van de lay-out en echt knap hoe de tekst zo to-the-point is herschreven. Mijn netwerk heb inmiddels van jullie op de hoogte gebracht. Ga zo door zou ik zeggen.

• Jolanda
    Review voor MooiCV

Duidelijke, mooie, verzorgde en bij mij passende CV en motivatiebrief geschreven. Knap staaltje werk Pim!

• Eveline
    Review voor MooiCV

MooiCV; doet wat het beloofd. Een mooi CV, goede aansprekende teksten, mooie lay out, snelle levering. Na een aantal jaren wilde ik wat kleine dingen aan laten passen, dit hebben ze binnen een dag geregeld zonder extra kosten. Top!

• Niek
    Review voor MooiCV

Goede service en goed resultaat. MooiCV heeft een keurige website. Op vragen wordt snel geantwoord. Mijn nieuwe CV was netjes binnen de opgegeven tijd klaar. En het CV zag er prima uit, zowel qua layout als tekst. Helemaal tevreden.

• Robbert
    Review voor MooiCV

Ik ben een heel proces ingegaan. Had gekozen van een carrièreswitch cv en heb het loopbaanformulier ingevuld. De gerichte vragen hebben me behoorlijk aan het denken gezet, maar kreeg daardoor ook meer inzicht in mijn kwaliteiten en hoe ik die kan inzetten. Vervolgens heeft Pim mijn cv werkelijk top getransformeerd naar een cv die echt goed aansluit op mijn nieuwe functierichting. De vertaling van alle informatie die ik had aangeleverd, mijn cv en nog wat competentieonderzoeken, zijn strak gebundeld tot een duidelijk verhaal en presentatie. Ook de motivatiebrief is echt super goed op mijn nieuwe functie geschreven. Ik wilde dit toch even vermelden.. Heel erg bedankt, je hebt er een ambassadeur bij hoor!