MooiCV
Welkom bij ons online sollicitatieplatform voor het creëren van een professionele en unieke sollicitatiepresentatie. Bij ons kunt u terecht voor het verzorgen van originele en onderscheidende cv lay-outs, het herschrijven van wervelende cv's en het opstellen van pakkende sollicitatiebrieven.

Wij bieden ook maatwerk cv's voor c-level functies en voor ZZP'ers hebben wij een op maat vormgegeven portfolio cv, met een inhoud die gericht is op uw diensten en opdrachten.

Bij ons staat de behoefte van de werkzoekende centraal en wij streven ernaar om uw sollicitatie zo succesvol mogelijk te maken. Onze professionele en ervaren schrijvers zullen uw sollicitatiepresentatie naar een hoger niveau tillen, waardoor u opvalt tussen andere sollicitanten en uw kansen op het verkrijgen van de gewenste functie vergroot.

Laat ons u helpen uw droomfunctie te krijgen. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij u kunnen helpen bij het creëren van de perfecte sollicitatiepresentatie.
9,4

• Lotte
    Review voor MooiCV

Absoluut waardeloos. Het beloofde 'herschrijven' van mijn CV bleek niets meer dan het toevoegen van overbodige wollige taal, resulterend een onsamenhangend en onprofessioneel document waar ik me voor zou schamen om het naar werkgevers te sturen. Na mijn feedback heb ik niets meer van MooiCV vernomen, wat wijst op een gebrek aan klantgerichtheid. Ik raad het ten zeerste af om hun diensten te gebruiken.

• Broeksteeg
    Review voor MooiCV

Goed werk! De teksten helder en concreet geschreven. Heel goed mijn cv op de vacature laten aansluiten. En een zeer professioneel samenhang tussen mijn cv en motivatiebrief gemaakt. Het ziet er top uit.

• Hoe beoordeel je MooiCV?

• anke
    Review voor MooiCV

Pim Montijn heeft me zeer goed geholpen. Mooi cv, mooi LinkedIn profiel. Kan het iedereen aanraden.

• Alexander
    Review voor MooiCV

Mooie service! Fantastisch nieuw logo!

• Suzanne
    Review voor MooiCV

Helemaal happy! MooiCV heeft voor mij mijn cv op maat herschreven en ik heb een Portfolio CV besteld. De eerste aanlevering was al bijna goed, er waren nog maar een paar aanpassingen nodig. Ik vind het knap hoe jullie met mijn informatie tot deze resultaten kunnen komen. Het ziet er echt fantastisch uit! Een aanrader voor iedereen wat mij betreft.

• Kasper
    Review voor MooiCV

Tja, wat moet ik zeggen. Ik ben zeer tevreden. Ik heb een mooi vormgegeven cv ontvangen die op maat is geschreven. Voor al de tekst vond ik erg sterk verwoord en ook overzichtelijk ingedeeld. Mijn LinkedIn is verbeterd en er is een prachtige sollicitatiebrief voor me geschreven. Nogmaals, ik ben zeer tevreden!

• Erwin
    Review voor MooiCV

Pim van MooiCV heeft mijn CV en sollicitatiebrief helemaal geupgrade. WOW wat een transformatie en verbetering. Echt heel blij mee! Het contact via de mail ging snel wat heel fijn is. Daarbij was de service uitstekend. Net als me CV en brief.
    Dank je wel!

• Ruben Hortensius
    Review voor MooiCV

MooiCV rekent €497 voor een maatwerk CV en LinkedIn optimalisatie. Voor zo'n bedrag mag je wel wat verwachten, ik vond het resultaat echter uitermate teleurstellend. Het concept wat aangeleverd werd bestond uit spelfouten, veel stijlwisselingen, onnauwkeurigheden en grammaticaal onjuiste zinnen. Ik heb MooiCV ingeschakeld om ontzorgd te worden, dat was niet het geval. Het contact verliep moeizaam en ze hebben zich totaal niet coulant opgesteld om een passende oplossing te zoeken. Vanuit mij zeker geen aanrader.

Antwoord van MooiCV

Beste Ruben,
    Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer dat we niet tot een oplossing konden komen die aan jou wensen voldeed. We hebben er alles aan proberen te doen om je te helpen en tegemoet te komen, maar betreuren het dat we niet aan jou verwachtingen konden voldoen. We nemen je input ter harte en zullen blijven werken aan verbetering van onze dienstverlening.

• Coen
    Review voor MooiCV

MooiCV maakt waar wat ze schrijven! Reageren zeer snel en binnen de afgesproken tijd heb ik een zeer mooie, nette CV. Pim bedankt!

• Sebastian Piest
    Review voor MooiCV

Ik heb mijn CV laten opmaken bij MooiCV. Naast prettig contact en snelle levering ook extra service door nog wat aanpassingen in tekst door Pim. Voor mij een bedrijf om vaker mee samen te werken.

• Rianne
    Review voor MooiCV

Fantastisch service: Prettige, zeer vriendelijke communicatie en super snel!
    Ik had een totaalpakket: sollicitatiebrief, CV & mijn LinkedIn-pagina. Was echt verrast door het verbluffende resultaat; echt een cadeautje! Twijfel je nog…..niet doen! JUST DO IT!

• Widya Thakur
    Review voor MooiCV

Ze zijn geweldig, super snel! En top top Kwaliteit.

• Emma
    Review voor MooiCV

Wanneer het bedrijf 'Mooi CV,' van mij een cijfer mag krijgen dan wordt het een 10+. Ik ben even nieuwsgierig in alle tevredenheid waarom ik slechts een 9.4 zie staan op deze reviewpagina. 'Maatwerk,' is een understatement. Het geleverde curriculum vitae is een meesterwerk! Dankjewel voor jullie snelle schakelen.

• Berthilde
    Review voor MooiCV

Wat een fijne service! Kijken mee met de documenten die je hebt en geven eerlijke feedback. Geven duidelijke opties van hun service. Snelle communicatie, passen je gegeven feedback goed aan en binnen zeer korte tijd.
    Ik raad het iedereen aan!

• Derick
    Review voor MooiCV

Hele goede service en nadat ik om een aanvullende service vroeg werd ik dezelfde dag nog geholpen. Waar voor je geld is hier van sprake.

• Jasper
    Review voor MooiCV

Dit is de tweede keer dat ik hier gebruik van maak. De eerste keer heeft het me een baan opgeleverd, maar door reorganisatie.... Besloten als ZZPer verder te gaan en een portfolio cv besteld. Het resultaat is erg professioneel, een cv waar ik echt mee voor de dag mee kan komen. Ze hebben zelf een personal website voor me gemaakt, dus nu ook online vindbaar. Ik ben helemaal tevreden en raad het iedereen aan!

• Liever annoniem
    Review voor MooiCV

Gewoon heel goed. Allereerst een goed en informatief telefoongesprek gevoerd. Toen besloten om mijn cv op maat te laten opmaken en meteen mijn LinkedIn te verbeteren. Mooi cv heeft echt een erg sterke cv voor me gemaakt, waarvan ik nogal onder de indruk was. Daarna is mijn LinkedIn ook aangepast, die nu dus ook helemaal aansluit op mijn nieuwe cv. Mijn complimenten hoor!

• Ronald
    Review voor MooiCV

Ik was al onder de indruk van de professionele website, maar ben zeer verrast over de geleverde diensten. Ik heb mijn cv op maat laten maken omdat mijn huidige cv best oudbollig was en niet aansloot op de huidige tijd. Als directeur wil je gewoon een vlekkeloze cv die representatief is en verteld wat je te bieden hebt. Precies dit is voor me uitgevoerd. Echt klasse! Heb meteen nog een sollicitatiebrief besteld ;)

• Y de Vries
    Review voor MooiCV

Ideaal om je CV netjes en op orde te krijgen.

• Peter Kroon
    Review voor MooiCV

Professionele en overzichtelijke website. Datzelfde geld voor de mensen die er werken. Zeer tevreden met mijn nieuwe portfolio cv. Was de investering meer dan waard en heeft zich al meerdere malen uitbetaald. Professionele uitstraling van de lay-out en echt knap hoe de tekst zo to-the-point is herschreven. Mijn netwerk heb inmiddels van jullie op de hoogte gebracht. Ga zo door zou ik zeggen.