MooiCV
Het online platform voor het laten creƫren van een professionele en unieke sollicitatiepresentatie. We verzorgen originele en onderscheidende cv lay-outs, herschrijven wervelende cv's en pakkende sollicitatiebrieven. Voor c-level functies bieden we maatwerk cv's en ben je een ZZP'er dan kun je bij ons terecht voor een op maat vormgegeven portfolio cv, met een op je diensten en opdrachten gerichte inhoud.

• Peter Kroon
    Review voor MooiCV

Professionele en overzichtelijke website. Datzelfde geld voor de mensen die er werken. Zeer tevreden met mijn nieuwe portfolio cv. Was de investering meer dan waard en heeft zich al meerdere malen uitbetaald. Professionele uitstraling van de lay-out en echt knap hoe de tekst zo to-the-point is herschreven. Mijn netwerk heb inmiddels van jullie op de hoogte gebracht. Ga zo door zou ik zeggen.

• Robby Nicolaes

Pim merci,

Ik was erg verrast in positieve zin over het herschrijven van mijn CV. Heel duidelijke samenvatting van kwaliteiten en eigenschappen die komen nu wel goed naar voren. Kan jullie zeker aanbevelen.

• Hoe beoordeel je MooiCV?

• Jolanda
    Review voor MooiCV

Duidelijke, mooie, verzorgde en bij mij passende CV en motivatiebrief geschreven. Knap staaltje werk Pim!

• Eveline
    Review voor MooiCV

MooiCV; doet wat het beloofd. Een mooi CV, goede aansprekende teksten, mooie lay out, snelle levering. Na een aantal jaren wilde ik wat kleine dingen aan laten passen, dit hebben ze binnen een dag geregeld zonder extra kosten. Top!

• Niek
    Review voor MooiCV

Goede service en goed resultaat. MooiCV heeft een keurige website. Op vragen wordt snel geantwoord. Mijn nieuwe CV was netjes binnen de opgegeven tijd klaar. En het CV zag er prima uit, zowel qua layout als tekst. Helemaal tevreden.

• Robbert
    Review voor MooiCV

Ik ben een heel proces ingegaan. Had gekozen van een carrièreswitch cv en heb het loopbaanformulier ingevuld. De gerichte vragen hebben me behoorlijk aan het denken gezet, maar kreeg daardoor ook meer inzicht in mijn kwaliteiten en hoe ik die kan inzetten. Vervolgens heeft Pim mijn cv werkelijk top getransformeerd naar een cv die echt goed aansluit op mijn nieuwe functierichting. De vertaling van alle informatie die ik had aangeleverd, mijn cv en nog wat competentieonderzoeken, zijn strak gebundeld tot een duidelijk verhaal en presentatie. Ook de motivatiebrief is echt super goed op mijn nieuwe functie geschreven. Ik wilde dit toch even vermelden.. Heel erg bedankt, je hebt er een ambassadeur bij hoor!

• Jeffry Turfboer
    Review voor MooiCV

Erg tevreden over MooiCV! Op basis van mijn huidige CV, het invullen van het vragenformulier en voorbeelden van mijn huisstijl hebben ze een fantastisch portfolio CV voor me weten te creëren welke veel beter beschrijft wie ik ben, waar ik goed in ben en waarom klanten mij zouden moeten inhuren. Echt een aanrader!

• Daan
    Review voor MooiCV

Zeer zeer tevreden over de dienstverlening en vooral de enorm mooie en professionele opmaak, echt een aanrader, van mij krijgen ze een 10 !

• Michael
    Review voor MooiCV

Met een CV wat al jaren dezelfde layout en inhoud heeft, heeft Pim niet alleen een nieuwe layout, maar vooral ook tekstueel het nodig gedaan om mijn gedateerde CV te upgraden naar een moderne en actuele levensloop.

• Jane
    Review voor MooiCV

Geweldige CV ontvangen en geweldige snelle super service!!!
    Zelfs nog na ontvangst eea kunnen laten aanpassen/wijzigen, geweldig.
    Helemaal blij & tevreden :-)
    Thanks Pim Montijn!