MooiCV
Het online platform voor het laten creƫren van een professionele en unieke sollicitatiepresentatie. We verzorgen originele en onderscheidende cv lay-outs, herschrijven wervelende cv's en pakkende sollicitatiebrieven. Voor c-level functies bieden we maatwerk cv's en ben je een ZZP'er dan kun je bij ons terecht voor een op maat vormgegeven portfolio cv, met een op je diensten en opdrachten gerichte inhoud.

• Rianne
    Review voor MooiCV

Fantastisch service: Prettige, zeer vriendelijke communicatie en super snel!
    Ik had een totaalpakket: sollicitatiebrief, CV & mijn LinkedIn-pagina. Was echt verrast door het verbluffende resultaat; echt een cadeautje! Twijfel je nog…..niet doen! JUST DO IT!

• Widya Thakur
    Review voor MooiCV

Ze zijn geweldig, super snel! En top top Kwaliteit.

• Hoe beoordeel je MooiCV?

• Emma
    Review voor MooiCV

Wanneer het bedrijf 'Mooi CV,' van mij een cijfer mag krijgen dan wordt het een 10+. Ik ben even nieuwsgierig in alle tevredenheid waarom ik slechts een 9.4 zie staan op deze reviewpagina. 'Maatwerk,' is een understatement. Het geleverde curriculum vitae is een meesterwerk! Dankjewel voor jullie snelle schakelen.

• Berthilde
    Review voor MooiCV

Wat een fijne service! Kijken mee met de documenten die je hebt en geven eerlijke feedback. Geven duidelijke opties van hun service. Snelle communicatie, passen je gegeven feedback goed aan en binnen zeer korte tijd.
    Ik raad het iedereen aan!

• Derick
    Review voor MooiCV

Hele goede service en nadat ik om een aanvullende service vroeg werd ik dezelfde dag nog geholpen. Waar voor je geld is hier van sprake.

• Jasper
    Review voor MooiCV

Dit is de tweede keer dat ik hier gebruik van maak. De eerste keer heeft het me een baan opgeleverd, maar door reorganisatie.... Besloten als ZZPer verder te gaan en een portfolio cv besteld. Het resultaat is erg professioneel, een cv waar ik echt mee voor de dag mee kan komen. Ze hebben zelf een personal website voor me gemaakt, dus nu ook online vindbaar. Ik ben helemaal tevreden en raad het iedereen aan!

• Liever annoniem
    Review voor MooiCV

Gewoon heel goed. Allereerst een goed en informatief telefoongesprek gevoerd. Toen besloten om mijn cv op maat te laten opmaken en meteen mijn LinkedIn te verbeteren. Mooi cv heeft echt een erg sterke cv voor me gemaakt, waarvan ik nogal onder de indruk was. Daarna is mijn LinkedIn ook aangepast, die nu dus ook helemaal aansluit op mijn nieuwe cv. Mijn complimenten hoor!

• Ronald
    Review voor MooiCV

Ik was al onder de indruk van de professionele website, maar ben zeer verrast over de geleverde diensten. Ik heb mijn cv op maat laten maken omdat mijn huidige cv best oudbollig was en niet aansloot op de huidige tijd. Als directeur wil je gewoon een vlekkeloze cv die representatief is en verteld wat je te bieden hebt. Precies dit is voor me uitgevoerd. Echt klasse! Heb meteen nog een sollicitatiebrief besteld ;)

• Y de Vries
    Review voor MooiCV

Ideaal om je CV netjes en op orde te krijgen.

• Peter Kroon
    Review voor MooiCV

Professionele en overzichtelijke website. Datzelfde geld voor de mensen die er werken. Zeer tevreden met mijn nieuwe portfolio cv. Was de investering meer dan waard en heeft zich al meerdere malen uitbetaald. Professionele uitstraling van de lay-out en echt knap hoe de tekst zo to-the-point is herschreven. Mijn netwerk heb inmiddels van jullie op de hoogte gebracht. Ga zo door zou ik zeggen.

• Jolanda
    Review voor MooiCV

Duidelijke, mooie, verzorgde en bij mij passende CV en motivatiebrief geschreven. Knap staaltje werk Pim!

• Eveline
    Review voor MooiCV

MooiCV; doet wat het beloofd. Een mooi CV, goede aansprekende teksten, mooie lay out, snelle levering. Na een aantal jaren wilde ik wat kleine dingen aan laten passen, dit hebben ze binnen een dag geregeld zonder extra kosten. Top!

• Niek
    Review voor MooiCV

Goede service en goed resultaat. MooiCV heeft een keurige website. Op vragen wordt snel geantwoord. Mijn nieuwe CV was netjes binnen de opgegeven tijd klaar. En het CV zag er prima uit, zowel qua layout als tekst. Helemaal tevreden.

• Robbert
    Review voor MooiCV

Ik ben een heel proces ingegaan. Had gekozen van een carrièreswitch cv en heb het loopbaanformulier ingevuld. De gerichte vragen hebben me behoorlijk aan het denken gezet, maar kreeg daardoor ook meer inzicht in mijn kwaliteiten en hoe ik die kan inzetten. Vervolgens heeft Pim mijn cv werkelijk top getransformeerd naar een cv die echt goed aansluit op mijn nieuwe functierichting. De vertaling van alle informatie die ik had aangeleverd, mijn cv en nog wat competentieonderzoeken, zijn strak gebundeld tot een duidelijk verhaal en presentatie. Ook de motivatiebrief is echt super goed op mijn nieuwe functie geschreven. Ik wilde dit toch even vermelden.. Heel erg bedankt, je hebt er een ambassadeur bij hoor!

• Jeffry Turfboer
    Review voor MooiCV

Erg tevreden over MooiCV! Op basis van mijn huidige CV, het invullen van het vragenformulier en voorbeelden van mijn huisstijl hebben ze een fantastisch portfolio CV voor me weten te creëren welke veel beter beschrijft wie ik ben, waar ik goed in ben en waarom klanten mij zouden moeten inhuren. Echt een aanrader!

• Daan
    Review voor MooiCV

Zeer zeer tevreden over de dienstverlening en vooral de enorm mooie en professionele opmaak, echt een aanrader, van mij krijgen ze een 10 !

• Michael
    Review voor MooiCV

Met een CV wat al jaren dezelfde layout en inhoud heeft, heeft Pim niet alleen een nieuwe layout, maar vooral ook tekstueel het nodig gedaan om mijn gedateerde CV te upgraden naar een moderne en actuele levensloop.

• Jane
    Review voor MooiCV

Geweldige CV ontvangen en geweldige snelle super service!!!
    Zelfs nog na ontvangst eea kunnen laten aanpassen/wijzigen, geweldig.
    Helemaal blij & tevreden :-)
    Thanks Pim Montijn!

• Jacqueline

Zeer indrukkend CV mogen ontvangen

• Willem Malherbe
    Review voor MooiCV

I sent an email to MooiCV on 29 November 2018 after reading the glowing reviews (for a quote to translate and update a CV). After getting no response I sent a follow-up email on 12 December. I also phoned early in December and on 20 December to ask for a response (even a negative one) - the lady at reception apologised both times and promised that someone would get back to me soonest, that she could see my email and that she did not understand why it was taking so long for someone to respond to me.

It is now the 9th of January 2019. I tried contacting MooiCV via Facebook messenger just now but again got no response. As I have not had any response whatsoever in more than a month despite two phone calls, two emails and a Facebook message, I thought it appropriate to share my experience in a review.