Møre Natural

Møre Natural

Wij zijn Møre Natural
Kwaliteit en duurzaamheid. Dat is waar wij bij Møre voor staan.

In een wereld waar er dagelijks nieuwe verzorgingsproducten uitgebracht worden die de meest spectaculaire resultaten beloven, nemen wij je graag mee terug naar de basis. De basis van schone en biologische producten zonder allerlei toegevoegde middelen zodat jij de kracht van de natuur weer ervaart.

Het is fijn als jij in onze producten gelooft omdat je ziet dat je huid en haar er beter van worden. Toch hopen we dat je niet alleen daarom in Møre producten investeert, maar ook om het verhaal áchter het product. Wij hechten veel waarde aan de oorsprong van onze producten en delen dit graag met je. Want hoe mooi is het dat niet alleen jij, maar ook de maker van het product hierop vooruit gaat? Om deze reden staan wij in rechtstreeks contact met de distributeurs en garanderen wij 100% pure en eerlijke producten.

Een groot deel van ons assortiment komt uit Ghana. Hier worden de oliën en boters gemaakt door duizenden vrouwen die met liefde en passie de producten klaarmaken voor jouw gebruik. Het bereiden van de producten zorgt voor vele banen in de arme plattelandsgebieden van Noord Ghana en geeft deze vrouwen een betere kwaliteit van leven. De rest van onze producten worden ook met zorg geselecteerd en zijn van perfecte kwaliteit. Bijna al onze oliën zijn biologisch en koudgeperst. Zo zijn de oliën 100% puur en perfect voor je haar en huid.

Kwaliteit en duurzaamheid. Voor net dat beetje Møre.
De zekerheden van https://morenatural.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur