More2Style
Online shop met vele mooie en stijlvolle accessoires van diverse bekende merken om je interieur nog gezelliger te maken.

• Denise
    Review voor More2Style

Nog hartstikke bedankt voor de mooie kandelaar van Storefactory. Het was precies degene die ik bedoelde en ben er heel blij mee. En wat zat hij mooi verpakt. En een lief persoonlijk kaartje erbij. Mijn vragen vooraf werden niet alleen snel, maar ook heel netjes en vriendelijk beantwoord. Een aanrader om hier iets te bestellen!!

• Mariette
    Review voor More2Style

Leuke spullen En wat wordt je blij als de aankopen bezorgd worden, prachtig ingepakt en een persoonlijk kaartje erbij, ik hou ervan

• Hoe beoordeel je More2Style?

• Brenda
    Review voor More2Style

Heel blij met de snelle en vriendelijke service! Prachtig ingepakt dus als je iets cadeau wilt doen aan iemand kan je het zo meenemen. Hele leuke webwinkel met veel te veel mooie artikelen.

• Anoeska
    Review voor More2Style

Pakket vandaag al ontvangen, hartelijk dank voor de prachtige manier waarop alles is ingepakt! Het was een feestje om uit te pakken!

• Gwen
    Review voor More2Style

Zeer tevreden over de snelle service en blij verrast door de extra aandacht van verpakken met een persoonlijk hand geschreven kaart er bij. Erg tevreden met mijn aankoop.

• Christa
    Review voor More2Style

Wow vandaag 3 prachtig ingepakte cadeautjes ontvangen! Echt veel werk aan besteed!. Wat een leuke website, daar ga ik zeker nog een keer weer bestellen!

• Clara
    Review voor More2Style

Prima site, mooie producten, perfecte service.

• Harold
    Review voor More2Style

Super tereden! Makkelijk besteld, snel geleverd, prachtig ingepakt en ook nog eens een mooie prijs-kwaliteit verhouding.

• Agnes brouwer
    Geverifieerde klant van More2Style

Overzichtelijke website, heel netjes ingepakt, artikelen goed beschermd voor beschadigingen en snelle leveringen. Heb er al meerdere keren besteld. Top!

• Jorn
    Review voor More2Style

Supersnelle levering, cadeaus werden leuk ingepakt en leuk om mijn foto terug te zien op de socialmediakanalen.