MoreStuff

MoreStuff

Unieke items voor jouw interieur, tuin, kids & more
9,9

• Roel
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Netjes verpakt, snelle levering, bestelling leuk ingepakt en een leuk handgeschreven kaartje. Wij waren blij verrast toen onze bestelling binnenkwam!

• Esther
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Mooi verzorgd en ingepakt, goede service

• Hoe beoordeel je MoreStuff?

• Jacqueline
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Snel verzonden, leuk persoonlijk ingepakt

• LIENTJE
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Zo leuk in gepakt en een gezellig kaartje een feestje om het cadootje te geven en je word blij als je het ontvangt

• Pedrie
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Prima voor elkaar, snelle actie

• Carmen Sita
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Snelle levering, (alhoewel ik dat niet belangrijk vind)

• Malon
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Super snelle levering die echt met liefde is verzorgd! Mijn dochter was blij verrast! Top gedaan!

• Lenie Van dorst
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Heel leuk geholpen..liefdevol verpakt van het cadeautje...en super snel geleverd...top dames..ga zo door

• Roos de Laat
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Heel snel bezorgd, super mooi verpakt en hele leuke attenties erbij. Heel snel antwoord op mijn vraag per mail gehad. Echt een hele goede service! Dankjewel Monique en Pauline

• Lynne
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Uitmuntende service en mooie producten. Zeker een aanrader!

• KA

Snelle en perfecte service
    Mooie kwaliteit

• Carlo Vandevelde
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Kleine prijzen en aangename verrassing bij het openenen van het pakket. Zalig en top service.

• Anits Backx
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Zo ,echt geweldig.Een persoonlijk dankwoordje voor de bestelling.Een attentie erbij en dan als klap op de vuurpijl:lichtjes gectroleerd +batterijen al toegevoegd.
    Super .Heel veel dank
    Anita

• Mashja
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Snelle levering. Artikel met veel zorg en aandacht verpakt met lieve kleine extra attenties voor de kerst. Ik kreeg er zelfs een handgeschreven berichtje bij. Lampjes waren door hun gecontroleerd en ze hadden de batterijen er zelfs bijgeleverd, super attent!

• Marjolein van der Bij
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Redelijke prijzen en prima service. Pakketje zag er fantastisch uit.

• Imke
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Leuk ingepakt pakketje met wat extraatjes erbij. Alleen moet ik er bij de beker zelf even aan wennen dat het een kleine drinkopening is en je je mond niet over het luchtgaatje heen moet doen. Dat is even ‘oefenen’ hoe goed te drinken.

• Lisa
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Super leuk om het pakketje binnen te krijgen. Echt een kadootje om uit te mogen pakken. Mijn zoontje zei: de volgende keer dat we weer iets nodig hebben kunnen we het nog een keer hier bestellen!

• Anneke
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Leuke kersttakken met mooie verlichting gekocht. Alles was netjes verpakt, en bedankt voor de leuke cadeautjes 👍

• Sebastiaan Hoekwater
    Geverifieerde klant van MoreStuff

Mooie duidelijke site. Pakketje is snel en netejs afgeleverd. Ook leuk dat er een attenties bij zit en tevens een persoonlijk handgeschreven kaartje

• Thea
    Geverifieerde klant van MoreStuff

De besteling werd snel geleverd en alle artikelen waren apart en zorgvuldig verpakt. Daarnaast waren verschillende aardige cadeautjes toegevoegd aan de doos: kaarsjes, snoepjes, een kaartje. Heel lief dames, maar de helft was ook goed geweest. Dit kost jullie onnodig inkomsten.