Lidmaatschap per 11-04-2024 stopgezet

• Faatje
    Review voor MoroccOil

Zelf gebruik ik deze arganolie elke avond en ochtend voor m’n gezicht en handen. Ik heb van mezelf een wat droge huid en door de olie voelt m’n huid gehydrateerd. Ook kan ik na de olie direct m’n make-up aanbrengen. Een heel fijn product uit een heel mooi flesje!

• Jolanda
    Review voor MoroccOil

Omdat de olie heel goed is voor je gezicht de fijne lijntjes is echt paar stukken minder geworden , en me haar was heel droog, door het weer , maar met olie er door heen is het veel zachter en niet meer droog en het word er niet vet van , dus geweldige olie 🤩🤩🥰

• Moniek vd Wiel
    Review voor MoroccOil

Fantastische argan olie!En andere heerlijke produkten zoals de handcreme ook zo lekker!(niet vet)En stuk zeep verwennerij,Maar echt!Groot fan!

• Laila
    Review voor MoroccOil

Super fijn product! Nu vooral in de winter heb ik erg last van droge huid, dan is arganolie mijn grote vriend😁.
    Ik doe er zeker 2 maanden mee met een flesje, omdat ik maar weinig nodig heb.

• Dinie
    Review voor MoroccOil

Hele fijne olie in dito fles. Heerlijk in gebruik. Ik gebruik het elke ochtend in combi met rozenhydrolaat als gezichtsverzorging. Heerlijk en door deze combi geen vette glans. Een droog plekje? Even een druppeltje inwrijven en klaar. Heerlijk

• Marina
    Review voor MoroccOil

Deze pure Arganolie gebruik ik al een paar jaar! Heel goed voor mijn oudere huid! Ook top voor mijn nagels! Echt een aanrader!!

• Michelle
    Review voor MoroccOil

Hele fijne olie! Ik vind het vooral een pluspunt dat deze arganolie 100% puur en natuurlijk is. Ik gebruik de olie voor mezelf na het reinigen van mijn gezicht, maar ook voor mijn kinderen om ze lekker in te smeren na het badderen :) ze hebben daarna een heerlijk zacht huidje en er zitten geen schadelijke stoffen in

• Paul
    Review voor MoroccOil

Deze arganolie is echt 100% puur! Ik gebruik de olie ‘s ochtends na het douchen voor mijn gezicht en voor mijn baard. De olie trekt direct in. Echt super fijn! Een absolute aanrader, óók voor mannen! ;)

• Samantha de Vries
    Review voor MoroccOil

Voor het eerst kennis gemaakt met de argan olie, ben er super blij mee.. fijne spul zeker een aanrader mensen. 👌🏼👌🏼

• Naima
    Review voor MoroccOil

Heel snel binnen gekregen, en sinds ik het gebruik lijkt m’n huid alleen maar jonger. Ik ben al 41 en word nog 27 jaar oud geschat 😁