Motobandit.nl

Motobandit.nl

Motobandit is een bedrijf dat gespecialiseerd is in motor onderdelen en kleding. Wij hebben een aanbod van meer dan 200.000 producten tegen zeer scherpe prijzen.
2.638 klantbeoordelingen
Filter 2571 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1953 met beschrijving

• Samir
    Review voor Motobandit.nl

4oktober bestelling gedaan eerste belofte zou ik mijn bestelling voor zaterdag hebben wij zijn nu de 13 de en nog steeds niks ontvangen ze hebben mij nog eens beloofd voor komende zaterdag de bril leveren maar zie het niet goed komen eerste en laatste keer dat ik nog iets bestel pfff

• D.

toppie

• Hoe beoordeel je Motobandit.nl?

• Wendy Van Ikelen

Goede service

• K-J
    Review voor Motobandit.nl

Slechte leverbetrouwbaarheid Niet echt een snelle service en levering niet betrouwbaar.
    Voorraadinfo op de site klopt niet en uiteindelijk komen ze belofte om product op te sturen op een bepaalde dag niet na....
    Normaal niet echt een probleem, maar wel als je het product nodig hebt voor een race en hierover afspraken maakt met crosshelmen.nl

• Jolien
    Review voor Motobandit.nl

Prijs- kwaliteit Snelle levering van mooie en degelijke producten.

• Martijn
    Review voor Motobandit.nl

Top! Gelijk de dag na bestelling de helm ontvangen. Precies wat ik ervan verwacht had en ben er blij mee.

• S.
    Review voor Motobandit.nl

Gewoon goed! Mooie aanbieding, snel en correct geleverd. Zo zien we het graag!

• Luuk vd Wal
    Geverifieerde klant van Motobandit.nl

heb 8 dagen moeten wachten op mijn bestelling en hij is er nog niet en er staat 2-4 dagen

• Dennis
    Review voor Motobandit.nl

Goede aanbieding en snelle levering Mooie aanbieding van Muc-Off en snelle levering. Zeer tevreden.

• Frank
    Review voor Motobandit.nl

Top geregeld Makkelijk besteld en goede levering