Vluchtoord 11
5406XP Uden
+31 85 782 5333

8,7

Maarten beoordeelde op 2019-08-15

Volledig volgens verwachting inclusief tegoed van bestelde samples

Kim beoordeelde op 2019-07-24

Mooie tegels voor reële prijs en snel geleverd.

Niki beoordeelde op 2019-07-23

Snelle service, vriendelijk en goede prijs.

Maarten beoordeelde op 2019-07-22

Alles volgens afspraak. Contact gehad met servicecentrum over krediet keurig te woord gestaan

Jet beoordeelde op 2019-06-12

Heel tevreden, snelle service

Stefan Bosman beoordeelde op 2019-06-11

Goed en goedkoop. Enige onduidelijkheid qua hoeveelheid (was het nu per stuk of per pak-mozaïek tegels-, dus 1 sterretje minder). Maar uiteindelijk gekregen wat ik wilde hebben op zeer korte termijn, dus zeker aan te raden!

Anoniem beoordeelde op 2019-05-04

De tegels zijn mooi en precies zoals op de foto. Ik had teveel besteld en een deel teruggestuurd en kreeg snel mijn geld terug. Maar toen ik de tegels bestelde (op een donderdagavond) had ik duidelijk erbij vermeld dat ik de tegels nodig had op dinsdag dus maandag wilde ontvangen. Op de vrijdag kreeg ik een e-mail met enkel de mededeling dat de bestelling was afgehandeld. Ik heb vrijdag geprobeerd te bellen en via een chat contact op te nemen, maar kreeg niemand te pakken. Op maandag bleek dat de tegels pas dinsdag in de loop van de dag konden arriveren. Beetje jammer dat ik een opmerking kon invullen, maar niemand het kennelijk leest.