Overzicht Wizkom

Een samenvatting van Wizkoms webwinkels

Zweet Ik Veel

Webwinkel en informatiepunt omtrent oplossingen tegen zweten. Kijk op https://zweetikveel.nl/

39 beoordelingen Bekijk

Hoge kwaliteit deurbeslag

119 beoordelingen Bekijk

Römertopf Winkel

Winkel voor de verkoop van Romertopf producten

0 beoordelingen Bekijk

Mozaiektegel.com

Online verkoop van mozaïektegels

0 beoordelingen Bekijk
Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Wizkom

8,5

René Rutten beoordeelde op 2019-03-21

Het bestelproces gaat prima. Het product verschil op de site echter heel erg van kleur met het daadwerkelijke product. Op de site wordt als kleur antraciet aangegeven. In werkelijkheid is dit zilver.

Paulvgb beoordeelde op 2019-03-16

Snel, keurig uitgevoerd, bestelling was makkelijk te volgen.

Gertjan beoordeelde op 2019-03-15

Ondanks een technisch probleem bij de bestelling, Prima opgelost

P.A.J. de Ridder beoordeelde op 2019-03-15

Prima kwaliteit en een snelle levering.

mika beoordeelde op 2019-03-11

gewoon goed zo als het hoort !

B. Jaarsma beoordeelde op 2019-03-08

Snelle levering. Er ontbrak 1 onder deel. Maar werd meteen de volgende dag geleverd.
Prijs kwaliteit prima. De goedkoopste die ik kon vinden op internet voor de zelfde materialen. 40 Euro goedkoper. Op volledig voordeur veiligheidsbeslag.

Anoniem beoordeelde op 2019-03-08

Anoniem beoordeelde op 2019-03-07

Anoniem beoordeelde op 2019-03-06

Anoniem beoordeelde op 2019-03-05

Anoniem beoordeelde op 2019-03-04

Frank van nieuwenhoven beoordeelde op 2019-02-28

Heel tevreden met de bestelling.snelle levering en de opmerking die ik zelf later heb toegevoegd is uitgevoerd en er gratis bij gedaan echt super! Raad zeker aan om hier te bestellen en na lang zoeken nog de goedkoopste ook.

Robert Baptist beoordeelde op 2019-02-28

Volgens verwachting afgehandeld.

Anoniem beoordeelde op 2019-02-27

Henk beoordeelde op 2019-02-23

Niets op aan te merken

Anoniem beoordeelde op 2019-02-18

Anoniem beoordeelde op 2019-02-13

Ingrid beoordeelde op 2019-01-30

Super mooi beslag precies zoals op site. Keurig geleverd

MIeke Sikkes beoordeelde op 2019-01-30

Prima aanpak. Netjes afgehandeld.

S. beoordeelde op 2019-01-30

Wij hebben juist voor Deurbeslag Expert gekozen omdat je het artikel binnen 2-3 dagen in huis hebt. Helaas blijkt dat Deurbeslag z'n eigen beloften niet na kan komen. (afspraak is dus geen afspraak).
Het termijn van 2-3 dagen is inmiddels verstreken en als het goed is ontvang ik aan het einde van deze week mijn bestelling.

Je wordt niet geïnformeerd en dat is vervelend, zeker gezien het feit dat je alles vooruit dient te betalen.