Overzicht Wizkom

Een samenvatting van Wizkoms webwinkels

Zweet Ik Veel

Webwinkel en informatiepunt omtrent oplossingen tegen zweten. Kijk op https://zweetikveel.nl/

44 beoordelingen Bekijk

Hoge kwaliteit deurbeslag

190 beoordelingen Bekijk

Römertopf Winkel

Winkel voor de verkoop van Romertopf producten

0 beoordelingen Bekijk

Mozaiektegel.com

Online verkoop van mozaïektegels

1 beoordelingen Bekijk

Whiteboard Expert

Verkoop van whiteboards en aanverwante kantoorartikelen.

0 beoordelingen Bekijk
Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Wizkom

8,3

Zweet Ik Veel

Voor Zweet Ik Veel

Anoniem beoordeelde op 2019-05-23

Anoniem beoordeelde op 2019-05-21

Anoniem beoordeelde op 2019-05-21

Ron beoordeelde op 2019-05-20

Zaterdags besteld de week erop s'woendags geleverd.
Goed verpakt zodat er geen schade aan het produkt kan komen.
Top.

C. Claus beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering. Mooi product.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-14

Hendrik beoordeelde op 2019-05-13

Snelle levering, keurig verpakt. Zeer solide deurbeslag.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-13

Anoniem beoordeelde op 2019-05-12

Dorrepaal beoordeelde op 2019-05-12

Snelle service

Gonny beoordeelde op 2019-05-10

Mooie deurklinken! Ik vind ze in het echt mooier dan op de foto! Al een tijdje op zoek geweest naar de perfecte deurklinken. Nu eindelijk gevonden! Tevens heb ik ze bij de bekende bouwmarkten ook zien liggen, maar daar zijn ze een stuk duurder. Dus een perfecte aankoop!

Hugo beoordeelde op 2019-05-10

Tevreden. Drie dagen na bestelling in huis.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-10

Lindsay Sleijpen beoordeelde op 2019-05-10

gebruiksvriendelijke website en top service!

Lyda beoordeelde op 2019-05-09

Matig tevreden op 1 mei besteld en pas op 8 mei bestelling ontvangen

Anoniem beoordeelde op 2019-05-09

Anoniem beoordeelde op 2019-05-08

Nienke beoordeelde op 2019-05-08

Ik had 3 artikelen besteld. 1 artikel werd de volgende dag bezorgd. Verder geen info over de andere 2 artikelen. Paar dagen later hierover gemaild.
Weer een paar dagen later kreeg ik de andere 2 artikelen thuisbezorgd en 's middags een reactie op mijn mail. Dit zou voor verbetering vatbaar zijn. Verder zijn de artikelen van goede kwaliteit.

Gera de Rouw beoordeelde op 2019-05-07

Goede service
En mooie klinken

Sjoerd beoordeelde op 2019-05-06

Levertijd was niet zoals verwacht. Op de website staat dat de bestelling binnen 2 - 3 werkdagen geleverd wordt. In werkelijkheid was dit 7 dagen. Een kort berichtje was in dit geval welkom geweest.