Wecho
Wecho is specialist op het gebied van akoestische wanddecoraties. Wij bieden de allerhoogste kwaliteit akoestische panelen/ schilderijen aan, ieder met een uniek design. Wat ons zo bijzonder maakt? Wij bieden onze akoestische oplossingen in verschillende vormen aan die ieder bij het interieur passen.
9,3

• Pieter van de Ven
    Geverifieerde klant van Wecho

Prima service en goede kwaliteit van de fotodoeken.

• Hans
    Geverifieerde klant van Wecho

Mooi product, duidelijke website, snelle levering. Goed verpakt. Product voldoet volledig aan onze verwachtingen. Heel blij mee en akoestiek is verbeterd in de woonkamer. Kortom aanrader.

• Hoe beoordeel je Wecho?

• frank
    Review voor Wecho

Mooi paneel goede kwaliteit, aanrader.

• Monique Ligthart
    Geverifieerde klant van Wecho

Product was lang niet leverbaar, maar kreeg netjes excuses.

Antwoord van Wecho

Goedemorgen Monique,

Onze excuses dat het door uw bestelde artikel een poosje kampte met een leverprobleem.
    Hopelijk is het paneel zelf wel naar wens?

Inmiddels hebben wij alle artikelen weer leverbaar :)

Een fijne dag!

• Johan Babbers

Goede akoestische panelen

• Jaqueline
    Review voor Wecho

In mijn slaapkamer een mooi paneel van de nachtwacht gehangen. Is erg goed gelukt.

• Anja

Mooi product

• Famke
    Review voor Wecho

Snelle levering en vriendelijke werknemer

• Mandy de Veer
    Review voor Wecho

Geweldige service met vriendelijk personeel. Prachtig akoestisch paneel. Grote aanrader.

• Gijs
    Review voor Wecho

Akoestische panelen besteld, snel is huis zoals beloofd en duidelijke instructie om te op te hangen. Verder verbaasd over de kwaliteit, het helpt enorm. In mijn oude huis had ik er al een hangen (geen idee waar ik die destijds kocht) maar deze absorbeert voor mijn gevoel dubbel zo goed.