Vluchtoord 11
+31 85 782 5333

8,2

Google Plus/Places - 7,2

Frank Soeterik beoordeelde op 2019-08-16

Product snel geleverd en in een degelijke verpakking. Product zoals gespecificeerd. Montage voorschrift en benodigde montage materialen meegeleverd.

Wilting beoordeelde op 2019-08-15

Prima website met voldoende keuze/aanbod. Helder bestelproces. Product voldoet ook aan de wens! Winst kan gemaakt worden in informatievoorziening, een mail met verzendbevestiging en t&t zou fijn zijn.

Jim beoordeelde op 2019-08-07

Prima service en snelle levering.

Anoniem beoordeelde op 2019-08-05

Roos beoordeelde op 2019-08-05

Snelle levering en mooi deurbeslag. Precies zoals op het plaatje.

Peter Van Den Nieuwenhof beoordeelde op 2019-08-05

Bestel gemak en snelle levering. Het product voldoet aan mijn verwachtingen. Een nette webshop!

Anoniem beoordeelde op 2019-08-01

Karel beoordeelde op 2019-08-01

Ik wilde iets dat niet in assortiment zat. Daar ben ik uitstekend mee geholpen, ik heb nu wat ik wilde voor ene prima prijs.
Wizkom / Deurbeslag expert een aanrader.

Leon beoordeelde op 2019-07-31

Wel betaald maar tot nu geen btw factuur ontvangen.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-30

JTopper beoordeelde op 2019-07-30

Mooie kwaliteit deurkrukken. We zijn tevreden!

L.Quaden beoordeelde op 2019-07-30

Heel lang moeten wachten op bestelling opnieuw besteld verkeerde artikelen geleverd.
Afspraken via mail en telefoon worden niet nagekomen

Jaap beoordeelde op 2019-07-29

Keurige prijzen. Snelle en goede levering!

Anoniem beoordeelde op 2019-07-29