Muisje Sensitief

Muisje Sensitief

Muisje Sensitief is een site die opgezet is voor ouders van hoog sensitieve kinderen. Wij richten ons met name op jonge HSK’s omdat wij gemerkt hebben dat daar weinig informatie over te vinden is.
Onze eigen dochters zijn hoog sensitief en de ervaringen die wij hebben willen wij graag delen met andere ouders om meer aandacht te krijgen voor deze bijzondere kinderen.
Wij zijn geen therapeuten en kunnen dus geen diagnose stellen, maar wij willen alleen andere ouders een kans geven om informatie op te doen en te delen met andere ouders.
Hiernaast hebben wij ook een webshop. Daarin bieden wij een aantal artikelen aan, waarvan wij hebben gemerkt dat gevoelige kinderen hier veel aan hebben.
Naast oorkappen, kleden en boeken hebben wij ook voor baby’s een aantal producten.
De zekerheden van https://www.muisjesensitief.nl

Aspirant lid van WebwinkelKeur