My Lovely Notebook

My Lovely Notebook

My Lovely Notebook is een fijne webshop met bijzondere, unieke en mooie notitieboeken om je gedachten en ideeën een mooie plek te geven!
9,9
1.079 klantbeoordelingen

• Gewoon goed
    Review voor My Lovely Notebook

Snelle en vriendelijke service!

• Natasja
    Review voor My Lovely Notebook

Fijn adres voor mooie (schrijf)presentjes en cadeautjes, voor anderen maar ook zeker voor jezelf. Altijd mooi ingepakt en met zorg verzonden. Aanrader!

• Hoe beoordeel je My Lovely Notebook?

• Jannette
    Review voor My Lovely Notebook

Wauw echt 5 sterren service van deze webshop❤️ Ik had mijn prachtige balans planner binnen en gaf aan dat ik op zoek was naar wat meer A5 liniaaltjes (zoals degene die meegeleverd werd) en of ze tips hadden.
    Lisette, dankjewel dat je in het magazijn nog bent gaan zoeken en me 3 liniaaltjes hebt toegestuurd! Echt helemaal top!

• Nienke
    Review voor My Lovely Notebook

Fantastische weekplanner per kwartier met allerlei handige tips en invulschemas.

• Ciska
    Review voor My Lovely Notebook

Super veel keuze uit mooie notitieboeken met zorg verzonden!

• Sander
    Review voor My Lovely Notebook

Snelle levering, inclusief een briefje waarop stond die het ingepakt had. Erg leuk

• JvdP
    Review voor My Lovely Notebook

Snel geleverd, mooi ingepakt en mooi product. Ik had nog wel een vraag gesteld bij de bestelling, daar heb ik helaas geen reactie op gehad. Maar verder tevreden!

• Katja
    Review voor My Lovely Notebook

Prachtige spullen, superleuk contact en snelle reactie op een vraag.

• Dionne
    Review voor My Lovely Notebook

Mijn gekochte notitieboekjes voor tijdens mijn opleiding zijn van super kwaliteit! Daarnaast werd het supersnel geleverd en kreeg ik een persoonlijk kaartje erbij en was het heel mooi ingepakt, echt een cadeautje. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop!

• Ennovy
    Review voor My Lovely Notebook

Met aandacht ingepakt en een persoonlijke noot erbij. Waar vind je dat tegenwoordig nog?
    Ik waardeer dat!

• Nicky
    Review voor My Lovely Notebook

Goede service! Snelle levering en heel erg leuk ingepakt!

• Birgit
    Review voor My Lovely Notebook

Super cadeau voor mijn pete kind ! DE UITWISBARE notitie schrift ...ze was er helemaal van onder de indruk ❤️

• Mandy
    Review voor My Lovely Notebook

Ik ben ontzettend blij met mijn Filofax planner. Snelle levering en super leuk ingepakt. Echt een kadootje voor mijzelf :)

• Anita
    Review voor My Lovely Notebook

Een hele fijne service en hele mooie producten te vinden in de webshop

• Vincent
    Review voor My Lovely Notebook

Mooie gepersonaliseerde producten, vriendelijke service en snel geleverd.

• Mieke
    Review voor My Lovely Notebook

Zeer ruime keuze in de webshop, goede omschrijving van de producten. Ik kreeg mijn bestelling heel snel en zeer goed en mooi verpakt!

• Sylvia
    Review voor My Lovely Notebook

Ze hebben hele mooie producten en een groot assortiment. Mijn pakket was snel en mooi ingepakt en met een cadeautje erbij! Erg vriendelijk en met vragen reageert ze heel snel. Ik ben er heel blij mee en zal zeker hier vaker bestellen!

• Cherie
    Review voor My Lovely Notebook

Wat een snelle levering en het is ook nog eens heel mooi ingepakt. Zeker voor herhaling vatbaar als ik een mooi persoonlijk cadeau nodig heb.

• Jannie

Snelle levering mooi ingepakt

• Britt
    Review voor My Lovely Notebook

Goede service, snel en super tof ingepakt! Je krijgt echt een cadeautje. Ik ben heel blij met de bestelling! Bedankt!