My Lovely Notebook

My Lovely Notebook

My Lovely Notebook is een fijne webshop met bijzondere, unieke en mooie notitieboeken om je gedachten en idee├źn een mooie plek te geven!
Notitieboeken, Planners, plan en schrijf toebehoren zoals pennen, stickers en washi tape
9,9

• Peter
    Review voor My Lovely Notebook

Goede overzichtelijke website. Heldere bevestigingsmails. Als kers op de taart een notitieboekje wat heel erg mooi als cadeautje is ingepakt. Hier is iemand aan het werk met oprechte liefde voor het vak. Dat zie je aan alle details waarop wordt gelet.

• Linette
    Review voor My Lovely Notebook

Prachtige collectie, snelle service en mooi ingepakt! Je ontvangt echt een cadeautje voor jezelf ;)

• Hoe beoordeel je My Lovely Notebook?

• Anna Lammers
    Review voor My Lovely Notebook

Wat een prachtige collectie heeft My Lovely notebook en dat alles wordt gepresenteerd op een duidelijke website. Je bestelling wordt snel en in goede staat geleverd. Het uitpakken is een feestje: de artikelen zijn prachtig ingepakt en als keer op de taart zit er een leuk handgeschreven kaartje bij. Een absolute aanrader!

• Lidi ten Broeke-Stoffens

Snelle en goede service

• Roos
    Review voor My Lovely Notebook

Echt een super klantenservice! Ik had per ongeluk het verkeerde notitie boekje besteld, maar ik ben super geholpen. Alles was super snel geregeld en heel persoonlijk! Zeker een aanrader! Dankjewel!

• Rosalie
    Review voor My Lovely Notebook

Mooie collectie. Je ziet dat er mensen met passie voor notebooks en alles wat daarbij komt kijken werken. De bestelde producten zijn altijd mooi gepakt. Het voelt echt als een cadeautje wanneer je het ontvangt. Ik heb deze winkel al vaak aangeraden.

• Carla van de Pavert
    Review voor My Lovely Notebook

Goeie service, mooie spullen. Altijd netjes verzorgd en snel opgestuurd.

• Nancy
    Review voor My Lovely Notebook

Ik werd vriendelijk gebeld omdat het door mij gekozen product niet op voorraad was en waarschijnlijk dus niet op tijd voor de kerst binnen zou zijn. Ik gaf aan dat dit geen probleem was, maar toch was het nog op tijd!! Met een kaartje erbij met persoonlijke boodschap! Helemaal leuk!

• Gaby
    Review voor My Lovely Notebook

Snelle levering, mooi verpakt en goede kwaliteit

• Esther
    Review voor My Lovely Notebook

De artikeken zijn prachtig ingepakt en ze worden snel geleverd. Er zit altijd een leuk handgeschreven kaartje bij.