My Suncare
My Suncare is een 100% natuurlijke minerale zonnebrandlotion op basis van zinkoxide zonder parfum, siliconen, parabenen, minerale oliën, waxes en uitdrogende alcoholen. Onze zonnebrand is hydraterend, laat geen witte waas achter, trekt snel in, is anti-allergeen, reef safe, vegan en dierproefvrij
  • Gerda
    Review voor My Suncare

Fijn product. Trekt snel in. Flesje ligt goed in de hand en je krijgt precies de goede dosering om uit te smeren. Geen irritaties op de huid, heel belangrijk omdat ik zelf ook een gevoelige huid heb. Ook een groot voordeel is dat het bij uitschieten op de kleding geen vlekken maakt.

• Nora
    Review voor My Suncare

Dit is nu mijn go-to zonnebrand! Ik heb het laatst ook als dagcrème gebruikt op vakantie omdat het heel voedend door de cacaoboter. Het ruikt daardoor ook lekker naar chocolade ❤️

• Hoe beoordeel je My Suncare?

• Jyoti
    Review voor My Suncare

Fijn product, trekt goed in en voelt ook lekker zacht aan op de huid.

• Nathalie
    Review voor My Suncare

De zonnebrand ruikt lekker en beschermt goed. Ook is de verpakking handig, je haalt er niet snel teveel uit.

• Astrid D.
    Review voor My Suncare

Mooi verpakt. De crème ruikt licht, prettig. Smeert goed en onzichtbaar uit. We varen met veel zon en de zonnebrandcrème helpt goed.

• Romeo
    Review voor My Suncare

Erg tevreden, product trekt snel in en beschermt goed

• Monique
    Review voor My Suncare

Smeert makkelijk uit, geen rotzooi er in, goed nagedacht over wat zonnebrand echt nodig heeft.