Mystery Box Kopen

Mystery Box Kopen

Wij verkopen mystery boxen om een feest nog spannender te maken. Onze klanten weten van te voren niet wat er in de mystery box zit en dit maakt het dus nog leuker om cadeautjes uit te pakken. We hebben voor ieder wat wils, van jong tot oud. De mystery box is leuk om cadeau te doen maar vooral leuk om er één te krijgen!

Lidmaatschap per 28-01-2020 stopgezet

7,3
Filter 17 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Imke
    Review voor Mystery Box Kopen

Goede service en een hele leuke verpakte mystery box!

• leon van der ent

Slecht product

• Bram Kolkman
    Geverifieerde klant van Mystery Box Kopen

Het concept is fantastisch, de verzending is top en ik had echt geen dingen verwacht die boven de waarde van de mysterybox zouden zijn. maar ik had wel een beetje het idee dat ze naar de action zijn geweest en daar flink ingekocht hebben.

Antwoord van Mystery Box Kopen

Hallo Bram, allereerst bedankt voor je aankoop. Wij kopen de producten niet in bij de Action, het kan zijn dat sommige producten ook bij de Action te koop zijn. Dit komt waarschijnlijk omdat van die producten de inkoopkanalen bij dezelfde leverancier is geweest. Als er nog vragen zijn dan horen wij dat graag.

• Erwin Priem
    Geverifieerde klant van Mystery Box Kopen

De Mysterybox retour gestuurd, want deze voldoet niet aan de verwachtingen.

• Thomas Verhoeven

Service - goed
    Producten - goed
    Levertijd - later dan afgesproken maar dat had ik zelf niet eens door en ook hier werd goed op ingespeeld dus ook dit is goed !
    Verrasings gezicht was ook aanwezig toen ik dit kado gaf dus ook dit was goed

Ik heb geen klachten of slechte reacties

• C.Yalcin
    Review voor Mystery Box Kopen

Wat was ik blij verrast met de vrouwenbox! Ben er erg tevreden over. Bedankt mysterybox 🤗

Antwoord van Mystery Box Kopen

Hi C. Yalcin, Bedankt voor je leuke reactie. Hopelijk tot snel!

• Lies
    Review voor Mystery Box Kopen

Had de vrouwenbox besteld, zeer tevreden over! Had geen specifieke wensen & werd heel blij verrast, i liked it!

Antwoord van Mystery Box Kopen

Hi Lies, heel erg leuk om te lezen dat je blij bent met je vrouwen box :) Veel plezier en hopelijk tot snel.

• T. Ekici
    Review voor Mystery Box Kopen

Uitstekend, de vrouwen box voldeed aan alle verwachtingen en er werd goed geluisterd naar mijn wensen!

Antwoord van Mystery Box Kopen

Hi T. Ekici, bedankt voor je leuke bericht :) Heel veel plezier met je vrouwen box en hopelijk tot snel.