N1 Goalkeeper Gloves Nl

N1 Goalkeeper Gloves Nl

Professionele keepershandschoenen - Verschillende stijlen voor verschillende keepers. Onze handschoenen zijn gemaakt om zich aan u aan te passen. N1-handschoenen bieden de beste balans tussen grip, flexibiliteit, bescherming en comfort. Grip is superieur door de beste Duitse Latex!
voetbal webshop
Filter 8 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 7 met beschrijving

• Sierra Hagedoorn
    Geverifieerde klant van N1 Goalkeeper Gloves Nl

Snelle levering en echt top handschoenen!!

• Gijs
    Review voor N1 Goalkeeper Gloves Nl

Goede handschoenen met veel grip. De handschoenen gaan een stuk langer mee dan de meeste andere merken. Al met al top kwaliteit!

• Hoe beoordeel je N1 Goalkeeper Gloves Nl?

• Poya
    Review voor N1 Goalkeeper Gloves Nl

Ik heb de zwarte Ares handschoenen die een mooie dikke foam hebben en heel goed om mijn handen passen. Ik keepte voorheen altijd met fingersave en nu zonder maar het voelt net zo vertrouwd voor mij!! Echt een aanrader. Goede kwaliteit, mooie prijs en een mooi bedrijft. 10/10!

• Xavi Steijn
    Review voor N1 Goalkeeper Gloves Nl

Enorm goede handschoenen met veel grip en gaan lang mee, zitten erg comfortabel en je keept er met vertrouwen mee

• Jordy
    Review voor N1 Goalkeeper Gloves Nl

Zeer vriendelijk en duidelijk geholpen met de vragen die ik had. De levering was super snel! Deze kwaliteit handschoen heb ik nog nergens anders gevonden! Absolute aanrader!!

• Oliver
    Review voor N1 Goalkeeper Gloves Nl

De beste handschoenen die ik tot nu toe heb gehad. Ze hebben zowel in droge en natte weer hele goede grip. Na anderhalf maand gebruik is er ook nog steeds veel grip en weinig scheuren in de latex!

• Steven
    Review voor N1 Goalkeeper Gloves Nl

Prijs kwaliteit verhouding is top!
    Zijn super fijne keeper handschoenen. Goede grip en lange levensduur !