NLDamp
Elektrische sigaretten webshop. E-sigaretten, E-liquid. Bezoek ons voor uitgebreid advies over de elektrische sigaret. Op onze website leggen wij u uit hoe de e-sigaret u kunt helpen om te stoppen met het roken van tabak.
Wij beloven je het volgende:
- Snelle levertijden
- Altijd gratis verzending
- Enthousiaste ondernemers die verder gaan waar andere stoppen.
e-sigaretten
9,1

• Slachtoffer
    Review voor NLDamp

3 weken geleden bestelling geplaatst en nog steeds niks ontvangen! elke keer wordt de site aangepast met verlengde levertijden, let op deze zaak is een bedrieger ik heb mijn geld terug gevraagd en nog steeds geen antwoord. NIKS BESTELLEN NIER.....

• Maarten
    Review voor NLDamp

Pure racisme bij nldamp. Ze weigeren plots om nog te leveren aan Belgen en verschuilen zich achter de Belgische wetgeving dat er geen nicotine houdende producten online mogen verkocht worden. Ondertussen dat de bestelling geen nicotine houdende producten bevatte.

• Hoe beoordeel je NLDamp?

• Ron
    Review voor NLDamp

Zondag E stick Power 2 besteld en donderdag ontvangen. Dus binnen de beloofde termijn van 2 tot 5 werkdagen. Netjes en zoals afgesproken. Top.

• Debbie
    Review voor NLDamp

Super levering en service!

• AJJM Plag
    Review voor NLDamp

snelle levering en ik ben heel tevreden. Zou het iedereen aanbevelen

• Ken bosman

Perfecte levering goed verpakt
    Fijn personeel die snel reageert.
    ik ben vaste klant van nldamp
    Ik raad de mensen aan hier te bestellen

• Rik Versteeg
    Review voor NLDamp

Nooit problemen gehad met deze leverancier. Helaas heb ik mijn pakket besteld in oktober tot op de heden (januari) nog niet ontvangen, na herhaaldelijk gevraagd te hebben om retour bedrag of nieuw pakket, niet tot een oplossing gekomen.

• Jan
    Review voor NLDamp

Prima! Levering al bijna 10 maal binnen 24 uur in huis.

• B.P.B. Raaijmakers
    Review voor NLDamp

Ga maar eens kijken hoe de prijzen sinds 21-05-17 zijn. Men is bij NLDAMP the mening toegedaan de klant van dienst te zijn door nu 1.50 Euro te vragen voor "Track&Trace" diensten. Niet dat je als klant hier een keuze in hebt! Er komt dus gewoon 1.50 Euro bij! Gratis verzending? Alleen als men voor minimaal 15.00 Euro besteed! Hopelijk lijdt deze hebzucht tot klant afname. Er zijn nog genoeg bedrijven die 10ML E-Liquid echt voor 2.99 Euro leveren zonder porto kosten.

• Joey
    Review voor NLDamp

Joytech ego AIO besteld om te proberen, nette website en goede producten. Nu voor de 2e keer een bestelling geplaatst op NLDamp

• Twan
    Review voor NLDamp

Ik heb hier een e-liquid besteld om de website te testen. Eerste keer kwam het niet aan... Daarna heb ik contact opgenomen via de live chat, en binnen 5 minuten praten kreeg ik een 2e flesje opgestuurd. Die was de volgende dag voor 12 uur binnen. Geweldige website en geweldige klantenservice.

• LJ Henning

Overzichtelijke site,2-12-2017 besteld volgende dag thuis zoals beloofd
    Beste producten zeker de Millers
    Ik heb nu weer een bestelling geplaatst,tot nu zeer tevreden
    Mijn dank,Groet Bert

• wendy van lier
    Review voor NLDamp

30 okt 2016 besteld en betaald, tot 3 x toe een email en klacht naar nl damp gestuurd want zouden 24 uur na besteld te hebben het op de post doen. geen reactie tot nu toe gehad had graag een oplossing gezien.

• steve
    Review voor NLDamp

Ik ben nu sinds een half jaar een vaste klant van NLDamp .
    De bestellingen worden vlot geleverd en wat vooral mooi is dat ze geen verzendkosten rekenen !
    Het aanbod van hen kan wat uitgebreider maar dat zal wellicht wel meer worden .
    Ik kan deze site aanbevelen voor de beginnende en gevorderde E-smokers .
    En heb je vragen worden deze snel beantwoord .
    Van de vele E-smokers site's vind ik NLDamp de beste en met de beste service .

• Klet
    Review voor NLDamp

Fijne website. Leveren best snel. Zending die niet was bezorgd werd heel snel weer opnieuw opgestuurd. Prima service dus.

• Ron de Wit
    Review voor NLDamp

Gisteren rond 16u besteld en vandaag al weer in huis! Ik ben erg blij met deze producten en de volgende keer bestel ik zeker weer bij deze partij!

• Henk de Ridder
    Review voor NLDamp

Top! Alles snel in huis goede service.

• Ted van Mierlo
    Review voor NLDamp

Overzichtelijke website met een veelzijdig assortiment. Snelle levering en goede service. Ik ben erg tevreden met NLDamp!

• Daan
    Review voor NLDamp

Fijne webwinkel. Alles is duidelijk en overzichtelijk. Een bestelling plaatsen is erg makkelijk, en je hebt het de volgende dag al in huis! Goede service!

• Robin Meeuwis
    Review voor NLDamp

Top! Goede producten en snel in huis!