NLDamp
Elektrische sigaretten webshop. E-sigaretten, E-liquid. Bezoek ons voor uitgebreid advies over de elektrische sigaret. Op onze website leggen wij u uit hoe de e-sigaret u kunt helpen om te stoppen met het roken van tabak.
Wij beloven je het volgende:
- Snelle levertijden
- Altijd gratis verzending
- Enthousiaste ondernemers die verder gaan waar andere stoppen.
9,1
2.588 klantbeoordelingen

• AJJM Plag
    Review voor NLDamp

snelle levering en ik ben heel tevreden. Zou het iedereen aanbevelen

• Ken bosman

Perfecte levering goed verpakt
    Fijn personeel die snel reageert.
    ik ben vaste klant van nldamp
    Ik raad de mensen aan hier te bestellen

• Hoe beoordeel je NLDamp?

• Rik Versteeg
    Review voor NLDamp

Nooit problemen gehad met deze leverancier. Helaas heb ik mijn pakket besteld in oktober tot op de heden (januari) nog niet ontvangen, na herhaaldelijk gevraagd te hebben om retour bedrag of nieuw pakket, niet tot een oplossing gekomen.

• Jan
    Review voor NLDamp

Prima! Levering al bijna 10 maal binnen 24 uur in huis.

• B.P.B. Raaijmakers
    Review voor NLDamp

Ga maar eens kijken hoe de prijzen sinds 21-05-17 zijn. Men is bij NLDAMP the mening toegedaan de klant van dienst te zijn door nu 1.50 Euro te vragen voor "Track&Trace" diensten. Niet dat je als klant hier een keuze in hebt! Er komt dus gewoon 1.50 Euro bij! Gratis verzending? Alleen als men voor minimaal 15.00 Euro besteed! Hopelijk lijdt deze hebzucht tot klant afname. Er zijn nog genoeg bedrijven die 10ML E-Liquid echt voor 2.99 Euro leveren zonder porto kosten.

• Joey
    Review voor NLDamp

Joytech ego AIO besteld om te proberen, nette website en goede producten. Nu voor de 2e keer een bestelling geplaatst op NLDamp

• Twan
    Review voor NLDamp

Ik heb hier een e-liquid besteld om de website te testen. Eerste keer kwam het niet aan... Daarna heb ik contact opgenomen via de live chat, en binnen 5 minuten praten kreeg ik een 2e flesje opgestuurd. Die was de volgende dag voor 12 uur binnen. Geweldige website en geweldige klantenservice.

• LJ Henning

Overzichtelijke site,2-12-2017 besteld volgende dag thuis zoals beloofd
    Beste producten zeker de Millers
    Ik heb nu weer een bestelling geplaatst,tot nu zeer tevreden
    Mijn dank,Groet Bert

• wendy van lier
    Review voor NLDamp

30 okt 2016 besteld en betaald, tot 3 x toe een email en klacht naar nl damp gestuurd want zouden 24 uur na besteld te hebben het op de post doen. geen reactie tot nu toe gehad had graag een oplossing gezien.

• steve
    Review voor NLDamp

Ik ben nu sinds een half jaar een vaste klant van NLDamp .
    De bestellingen worden vlot geleverd en wat vooral mooi is dat ze geen verzendkosten rekenen !
    Het aanbod van hen kan wat uitgebreider maar dat zal wellicht wel meer worden .
    Ik kan deze site aanbevelen voor de beginnende en gevorderde E-smokers .
    En heb je vragen worden deze snel beantwoord .
    Van de vele E-smokers site's vind ik NLDamp de beste en met de beste service .