NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Eerlijk advies over veiligheidsproducten die levens redden en beschermen, in elk huishouden hoort een rookmelder, koolmonoxide-melder en brandblusser thuis.

NaQuBo heeft een assortiment dat uitsluitend bestaat uit de beste producten in hun klasse. Wij adviseren, leveren, monteren en installeren, daarnaast kunt u rekenen op ondersteuning als u vragen of opmerkingen heeft.
9,4
Filter 38 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 37 met beschrijving

• Jos
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Wij hebben in de centrale hal van ons appartementencomplex 10 draadloos gekoppelde rookmelders met een test en locatie afstandbediening laten plaatsen door NaQuBo Comfort en Veiligheid.

Er was goed contact, goede communicatie, realistische prijsopgave en vakkundig werk. Denkt mee. Maakt betrouwbare indruk. Aan te raden.

• Bert
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Drie brandmelders geïnstalleerd. Snel en vakkundig gedaan. Ook uitleg gegeven over werking en onderhoud. Prima service, goed contact over product en datum/tijdstip installatie.

• Hoe beoordeel je NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.?

• Peter Blomberg
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Soepele & professionele installatie aan huis; uiterst behulpzaam, flexibel en, niet onbelangrijk, vriendelijke omgang. Kortom, vakman!

Geachte heer Blomberg,

Vriendelijk dank voor deze beoordeling. Heel fijn dat u zo tevreden bent. Dat is elke dag weer mijn streven, veilige woningen en tevreden klanten.

• E. Rot
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Goed werk afgeleverd en prettige service!

Antwoord van NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Heel graag gedaan mevrouw Rot. Bedankt voor uw reactie!

• Heidi Albrecht

Snelle service, correcte prijzen

• cv ABCON-PRO u.a.
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Top service. Persoonlijk advies en professioneel installatie. Duidelijke prijsopgave zonder bijbetaling. Doet graag wat extra voor haar klant.

• Michiel
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Patrick maakte een op het oog ingewikkelde klus simpel. Hij reageerde snel, adviseerde goed en verleende een uitstekende, vriendelijke service.

• Edithe

Vakkundig en netjes werk

• Fam. Verhagen
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Zeer goed service, snel en vakkundig geholpen. Wat ons betreft een 10!

• Mark van Nobelen

Goede service, snelle levering

Antwoord van NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

En dat doen we met veel plezier beste Mark. Bedankt voor de beoordeling.

• Fonteyn
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

De batterij van de 5 rookmelders die we kochten, zou 10j moeten meegaan. Helaas waren er binnen de 3j reeds 4 met een slechte batterij. De eersten werden direct vervangen. Toen bij de volgende 2 onze frustratie serieus was toegenomen, bleek dat dit een reeks was met gekende batterijproblemen. Onze 5 melders werden kosteloos vervangen door melders van de nieuwe reeks. Grondige en correcte aanpak, zoals het hoort.

Antwoord van NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Het kost soms enige moeite om problemen uit te zoeken maar samen met onze leverancier doen we er alles aan om het voor u op te lossen. En dat het over de grens is houdt ons niet tegen, ook in België heeft u recht op garantie. Wij zijn niet zomaar een webshop, als u bij ons gekocht heeft in het verleden en er ontstaan problemen zijn wij er ook voor u.

• Tiny
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Dhr. Hageman heeft bij ons nieuwe rookmelders gemonteerd en de oude netjes weggehaald. Goede uitleg gegeven. We voelen ons weer superveilig.

• colijntje
    Geverifieerde klant van NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Het product ontvangen zoals van een (online) winkel verwacht mag worden. Ik vond de verzendkosten (à € 5) aan de hoge kant voor een normale postzending (envelop in de bus) en zeker voor een product van € 2. Bij het product (bevestigingssticker voor rookmelders) mag wel een gebruiksaanwijzing zitten; deze zat er nl. niet bij! Verder miste ik een achteraf betaalmogelijkheid

Beste klant,

Dank voor uw beoordeling. De verzendkosten zijn inderdaad aan de hoge kant. Dat is een instelling in de webwinkel die niet anders kan ingesteld worden. Had u vooraf even contact opgenomen dan had ik nog iets voor u kunnen aanpassen. Dan had ik de bestelling op afhalen gezet en had u € 1.95 + 0.80 kunnen overmaken. U koos zelf voor € 4.95 verzendkosten. Ik begrijp dan niet goed waarom u daarna in een beoordeling daarover gaat "klagen". Achteraf betalen van € 6,90 ? Ik weet niet zo goed of ik dit nu serieus moet nemen of dat u een grapje maakt. Dat kan pas vanaf een bepaald bedrag. Dat er geen uitleg bij de dubbelzijdige plakkers zit vind ik een goed punt, er is niet veel over te vertellen maar wel iets. Zo moet u bij montage minimaal 10 seconden hard drukken op hetgeen wat u ophangt met de sticker, bij een rookmelder de tape op de montagevoet plakken en deze dan op het plafond plakken en 10 seconden hard aandrukken. De ondergrond moet vlak, schoon en vetvrij zijn.

Ik zal € 4.15 terugstorten naar u rekening.

Patrick Hageman
    NaQuBo Comfort en Veiligheid

• Olaf bouwman
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Via internet het bedrijf Naqubo van Patrick gevonden. Na een prettig mailcontact hebben we door Hem rookmelders en een koolmonixidemelder laten plaatsen.
    Patrick is een aardige, spontane man met kennis van zaken die op vlotte wijze contact maakt en keurig werkt.
    De garantievoorwaarden zijn uitstekend dus we hopen nog lang plezier te hebben van onze melders

• Wiland Doreleijers

Prima

• Luc De Neve
    Geverifieerde klant van NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Vlotte levering, goed materiaal, bij een eventueel probleem onmiddellijk reactie en oplossing

• C. Waters
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Wij hoorden van kennissen dat onze rookmelders verouderd waren. Zij hadden onlangs bezoek gehad van Patrick Hageman van NaQuBo. Had hij bij hen het hele huis voorzien van nieuwe rookmelders en ze waren erg tevreden.

Wij zijn inmiddels ook door Patrick geholpen, wat een fijne manier van werken heeft hij. Niet opdringerig en gewoon eerlijk advies over de veiligheid bij je thuis. Wij hebben nu gekoppelde rookmelders en een gekoppelde koolmonoxide melder, met een losse afstandsbediening voor de maandelijkse test. Ideaal. Wij kunnen NaQuBo Comfort en Veiligheid aan iedereen aanbevelen!

• Beste heer van Jansen
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Perfecte uitleg cq advies en complete afstelling van 10 rookmelders en 2 CO2 melders,zodat ze allemaal met elkaar verbonden zijn en ik ze alleen maar op hoefde te hangen.

Over 10 jaar zal ik op zeker weer een nieuw set bestellen bij NAQUBO

Beste heer van Jansen,

Heel graag gedaan. Voor u als tevreden klant doen wij graag extra ons best. Vriendelijk dank voor deze beoordeling.

• Marion Heilig
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

Prima uitgevoerd, Snel en netjes gewerkt

• H. de Vries
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid B.V.

We zijn, ondanks een onaangekondigd bezoek, toch heel tevreden met de installatie van de rookmelders en koolmonoxidemelder.
    De tijd zal het verder leren hoe service en garantie zijn. Tien jaar te gaan dus!