Nagellak.nl

Nagellak.nl

Dé brandstore voor nagellak, gellak en al het andere dat jij nodig hebt voor een geweldige thuis-manicure! Wij maken voor jou een selectie van de beste merken, de mooiste kleuren en bieden je kwaliteit voor een eerlijke prijs.
gellak nagellak biab
9,9
Filter 27 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 21 met beschrijving

• Lieke
    Review voor Nagellak.nl

Eindelijk een kleur nagellak gevonden die ik al heel lang zocht. Maar toen het pakketje aankwam was het flesje volledig kapot. Eén telefoontje naar nagellak.nl was genoeg om kosteloos een nieuw flesje toegestuurd te krijgen (dit keer driedubbel verpakt :-). Super service, dank je wel Amanda!

Antwoord van Nagellak.nl

Bedankt voor je feedback Lieke! Zo balen dat het 1e potje nagellak kapot was gegaan... Maar natuurlijk lossen we het op, want jij hebt recht op het product dat je hebt gekocht. Gelukkig ging het de 2e keer wel goed! Heel veel plezier met je nagellak. Lieve groet, Amanda

• Peter de Bie
    Geverifieerde klant van Nagellak.nl

De ervaring was heel goed, goede afwikkeling en levering. Gewoon toppie.

Antwoord van Nagellak.nl

Bedankt Peter en fijn dat je ervaring zo positief was!

• Hoe beoordeel je Nagellak.nl?

• Bjorn Plooster

100% in orde

Antwoord van Nagellak.nl

Bedankt voor je reactie en positieve beoordeling Bjorn! Daar zijn we super blij mee :-)

• Anne Luitjens
    Geverifieerde klant van Nagellak.nl

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Antwoord van Nagellak.nl

Bedankt Anne, fijn te horen! Heel veel plezier met de producten.

• Manuela Van Wanrooij
    Geverifieerde klant van Nagellak.nl

snel gestuurd, enkel de bevestiging van bestelling niet via mail ontvangen

Antwoord van Nagellak.nl

Hoi Manuaela, bedankt voor je positieve review! Daar zijn we heel blij mee. Maar wat raar dat je de bestelbevestiging niet ontvangen hebt... Is deze misschien in je spam map beland per ongeluk? Groetjes, Amanda

• kissy dhondt

heel goed

Antwoord van Nagellak.nl

Bedankt voor je beoordeling Kissy, we zijn blij me je positieve ervaring!

• Dineke Bakker
    Geverifieerde klant van Nagellak.nl

De mensen van Nagellak.nl hebben erg hun best gedaan om mijn bestelling op tijd te leveren, ondanks dat het hun vakantie was.

Antwoord van Nagellak.nl

Bedankt Dineke! We zijn blij dat het gelukt is en je pakket op tijd binnen was. Veel plezier ermee!

• Sandra Gortzak
    Geverifieerde klant van Nagellak.nl

Goede communicatie en snelle levering.

Antwoord van Nagellak.nl

Bedankt Sandra! Heel veel plezier met je producten.

• Esther Woltering
    Geverifieerde klant van Nagellak.nl

Ik kreeg een super leuk kaartje bij mijn bestelling. Wordt enorm gewaardeerd.

Antwoord van Nagellak.nl

Wat leuk om te lezen! We hebben 'm met plezier voor je geschreven Esther!

• Corry
    Review voor Nagellak.nl

Mooie overzichtelijke site, met een goed aanbod! Heb er inmiddels al twee keer naar tevredenheid besteld. Bestelling werd snel geleverd en producten zijn top! Ze hebben er een vaste klant bij :)

Antwoord van Nagellak.nl

Welkom bij de nagellak.nl fanclub! :-)

• Wilma
    Review voor Nagellak.nl

Ik vind het assortiment van nagellak.nl echt super fijn, ik vind er alles wat ik nodig heb. En als ik vragen heb, wordt ik altijd vriendelijk en snel geholpen. Ik ben heel blij met deze webshop!

Antwoord van Nagellak.nl

Wat ontzettend leuk om te lezen Wilma, bedankt!

• Roland Bosch
    Geverifieerde klant van Nagellak.nl

Uitstekende service en goede prijzen

Bedankt Roland!

• Marjo
    Review voor Nagellak.nl

Gister binnen gekregen... wat n gave produkten. De prep en scrub ruikt lekker, rubberbase en biab wat werkt dat fijn helemaal onder de indruk van .
    Kleurtje ook supper ,danke ik ben fan❤️dank voor je lief kaartje

Antwoord van Nagellak.nl

Dank je wel Marjo, leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! Heel veel plezier met je producten.

• Mariette van Duijn
    Geverifieerde klant van Nagellak.nl

Ze waren netjes om te melden dat ze vertraagd waren

Antwoord van Nagellak.nl

Hoi Mariette, goed te lezen dat je het fijn vond dat we je informeerden. Dat horen we graag!

• Dicky van Duijn
    Geverifieerde klant van Nagellak.nl

Snelle levering van prima producten. Tevreden en de persoonlijke touch was ook heel leuk.

Antwoord van Nagellak.nl

Dank je wel voor je leuke reactie Dicky! :-)

• Lisa Brizée
    Geverifieerde klant van Nagellak.nl

De bestelling was er heel snel en er zat een heel leuk en lief kaartje bij het pakketje! De kleuren zijn ook super mooi!

Antwoord van Nagellak.nl

Dank je wel Lisa! Heel veel plezier met je producten.

• Dorina van der Voorden
    Geverifieerde klant van Nagellak.nl

Snel verzonden en binnen. Mooie lak! Attent kaartje erbij van verkoper. Super!

Antwoord van Nagellak.nl

Dank je wel Dorina, super te horen dat je blij bent met je producten! En vooruit, het compliment wordt ik ook wel erg blij van :-)

• Chimene
    Geverifieerde klant van Nagellak.nl

Top bedrijf!! Super behulpzaam en hielden me erg goed op de hoogte omdat mijn gellak wat later binnen zo komen. Gellak blijft goed zitten en is zeker voor herhaling vatbaar ik ga hier zeker vaker bestellen!

Antwoord van Nagellak.nl

Dank je wel Chimene! Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier met je gellak!

• Melanie
    Geverifieerde klant van Nagellak.nl

Top service! Bestelling was sneller binnen dan verwacht, heel mooi verpakt! De lak zelf is ook echt heel mooi 😍 ik had meerdere versies van de 5D cat eye nagellak, een echte aanrader met een laagje of 2 zwart eronder!

Antwoord van Nagellak.nl

Bedankt voor je leuke terugkoppeling Melanie! Heel graag gedaan uiteraard. heel veel plezier met je gave Halo gellakken!

• Pauline Kool
    Geverifieerde klant van Nagellak.nl

Snelle levering, goed en mooi verpakt, prachtige kleuren nagellak en wat blijft de gellac goed zitten ..echt top! Nooit meer iets anders.

Antwoord van Nagellak.nl

Dank je wel Pauline, wat ontzettend leuk om te lezen! Heel veel plezier met je gellakken.