Nailbudgetstore.com

• Corina Eversen

Heel tevreden

• Manuela Wenzlow
    Review voor Nailbudgetstore.com

Ik weet niet ,mijn bestelling hat meer dan een week geduurd alleen omdat ik het geld overgebookt heb .

• Anna
    Review voor Nailbudgetstore.com

Snelle en goed verpakte bestelling - een aanrader!

• Sylvia
    Review voor Nailbudgetstore.com

Zeer snelle afhandeling van de bestelling en snelle bezorging. Top!

• I Wolters

• M. L. Natter
    Review voor Nailbudgetstore.com

De bestelling wordt snel en netjes afgeleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Miranda Siemonsma
    Review voor Nailbudgetstore.com

Ik ben, sinds ik besteld heb bij Nailbudgetstore, erg tevreden met mijn bestellingen.
    Ik bestel er altijd mijn nageltips, goedkoop en de kwaliteit is goed!
    En ook de service is top, als iets niet op voorraad was ging ze dat voor mij uitzoeken of ze het weer kon bestellen e.d.
    Ook fijn is dat ze ook via What's App te bereiken zijn.

• Corina
    Review voor Nailbudgetstore.com

Leuke producten en snelle levering

• Kristel

Heel tevreden !

• M.

hele snelle levering

• de petter sonja
    Review voor Nailbudgetstore.com

Ik ben heel tevreden geen problemen gehad voor de levering en alles wat netjes verpakt

• Miranda
    Review voor Nailbudgetstore.com

Ik ben erg tevreden over Nailbudgetstore.com! Zowel over de prijs/kwaliteit verhouding, die is top!, als de klantvriendelijkheid en de garantie. De prijzen zijn budget, maar de kwaliteit is top, ik koop nu al een tijdje m'n nageltips alleen nog maar bij Nailbudgetstore.com. Maar de als er toch iets retour moet dan is dat zo klaar. En ik had snel m'n geld terug.
    Wat ik ook fijn vond, is dat ik naast email ook contact met ze kon krijgen via What's app. Ook erg klantvriendelijk, ik werd echt geholpen.

• Ellen

In orde!

• a van der vaart
    Review voor Nailbudgetstore.com

op de enveloppe was utrecht geschreven ipv maartensdijk, daardoor zat er extra vertraging in het verzenden, maar uiteindelijk in prima staat ontvangen

• tessa groen
    Review voor Nailbudgetstore.com

snelle levering, goede kwaliteit, top!

• Nani
    Review voor Nailbudgetstore.com

Super snelle levering en vriendelijke service
    ik ben en blijvend klant.

• sandra
    Review voor Nailbudgetstore.com

goede ervaring bestelling was er snel. helaas was er 1 lamp kapot. Nailbudgetstore gemaild. En kreeg meteen een nieuwe toegestuurd. Zo hoort het ,heel netjes van nailbudgetstore

• serena
    Review voor Nailbudgetstore.com

ik vind dit een top site je word goed geholpen als je een vraag hebt en de levertijd is ook heel snel.

• jolanda
    Review voor Nailbudgetstore.com

Snelle levering, alles zag er tip top netjes uit.
    Een heel leuk cadeau dat zeer gewaardeerd werd.

• Miranda
    Review voor Nailbudgetstore.com

Ik ben altijd erg tevreden zowel met mijn aankopen als met de webshop zelf. Goede kwaliteit voor een lage prijs, lage verzendkosten, snelle verzending etc.