Mooi naambordje geworden alleen : In montage aanwijzing vermelden dat plasticlaag aan achterzijde moet worden verwijderd. Verder heeft eigenlijk niemand meet tipex in huis. Ik heb het gedaan met nagellak.Dit werkt ook prima.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henk Oude Engberink
- Eddy Van Laer
Vlotte afhandeling en naam in de plaat zoals gevraagd. heb wel de plaat anders bevestigd gaatjes in plaat geboord en zo vastgeschroefd.ik had geen vertrouwen in de voorgestelde bevestigingsmetode
Hoe zou je Namengigant.nl beoordelen?
- Herman Klupper
Top produkt!
- Mirjam Langerak
Ik vind t echt heel plastic! Sorry maar ik vind t niet echt mooi
- Fam. de Grooth
goed geregeld
- B. Cluistra
Heel mooi naambordje geleverd. Zeer tevreden!