Napoleonbestek.nl

Napoleonbestek.nl

De Napoleon serie van het merk EME uit Italiƫ is exclusief bestek van hoge kwaliteit. Het bestek is gemaakt van duurzaam materiaal, inox (roestvrij staal) & metal acrylic. Het bestek kan prima in de vaatwasser gewassen worden. Het bestek is verkrijgbaar in de volgende verrassende kleuren met parelmoer effect: parelmoer, zwart, fuchsia, ivoor, champagne, transparant, wit, blauw, ice-blauw, groen, limoen-groen, rood, roze, oranje en turtle.

Persoonlijke service staat bij ons voorop! Gratis retourneren binnen 14 dagen, snelle levering (1-3 werkdagen), Goede bereikbaarheid (ma t/m zo van 08:00 tot 22:00 uur).
De zekerheden van https://www.napoleonbestek.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016