Nataro
Duurzaamheid, veiligheid maar zéker ook elegantie en stijl staan bij ons centraal. Dit alles laten wij samenkomen in onze 100% natuurlijke producten. Karakteristiek aan bijvoorbeeld onze geurkaarsen is onder meer dat ze er schitterend uitzien en allemaal een eigen geur en blend hebben. Bovendien wordt iedere kaars in een passend en elegant omdoosje geleverd. Dit maakt de Nataro-kaars ook erg leuk om cadeau te doen! De verdere, zeer uiteenlopende, voorraad is met zorg uitgekozen waardoor je verzekerd bent van unieke producten, die een glimlach toveren op jou of een andermans gezicht.

Lidmaatschap per 03-07-2023 stopgezet

• Rina
    Review voor Nataro

Mooi artikel, precies zoals afgebeeld.

• Esther

Antwoord van Nataro

Hee Esther, bedankt voor je 5 sterren reactie. We hopen dat je nog dagelijks geniet en kan blijven genieten van je muurbord. Tot snel in de webshop.

• Nathalie
    Review voor Nataro

Netjes ingepakt pakket, voorzien van natuurlijk opvulmateriaal en kaarsen brand instructie flyer. Doosje ziet er super gaaf uit. Geurkaarsen geuren ruiken perfect, ook als ze niet branden! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Antwoord van Nataro

Hee Nathalie, bedankt voor je positieve reactie. We zijn blij dat je net zo fan van de kaarsen bent als dat wij zijn. Tot snel in de webshop.