Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Natuurlijk-4pets heeft 21 5 ster reviews 21
Natuurlijk-4pets heeft 0 4 ster reviews 0
Natuurlijk-4pets heeft 0 3 ster reviews 0
Natuurlijk-4pets heeft 0 2 ster reviews 0
Natuurlijk-4pets heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ronnie

    Heb hier nu diverse keren hondenvoer gehaald en de winkel bevalt me enorm. De eigenaren zijn vriendelijk en weten goed te adviseren. Qua assortiment is er genoeg kwalitatief goede voeding te vinden en via whatsapp of een belletje is een afspraak zo gemaakt. Wat ik vooral fijn vind is dat je ook in de avond langs kunt komen. Wat mij betreft een dikke aanrader.

  2. Fiefke

    Fijne website. Snelle levering. Goed advies. Groot assortiment. Altijd vriendelijk benaderd. Kortom, top. Ik ben al jaren een tevreden hondje. En mijn baasje is ook tevreden! 🐾

  3. Hoe zou je Natuurlijk-4pets beoordelen?

  4. Tommie nu

    op zaterdag 15juli 2 zakken Kivo hondenbrokken besteld en als optie voor verzenden thuisbezorgen gekozen kreeg ik op 16juli 2023 een anoniem telefoontje waar ik niet op reageerde ik had het nummer wel opgeslagen en de persoon in kwestie geappt en gezegd dat ik anonieme telefoontjes niet opneem de persoon vertelde me we zijn van NATUURLIJK4PETS en willen vandaag de brokken komen afleveren en zijn over ongeveer een uurtje bij u ik dacht het wordt bezorgd door PostNL maar ze komen het zelf brengen dat is nog eens een fijne service bedankt daarvoor dit is nu de tweede keer dat we er brokken bestellen van Kivo en hoop dat ze voordelig blijven met hun prijs omtrent de Kivo brokken dan zullen we er zeker vaker brokken kopen want ja we kijken toch waar de brokken het goedkoopste zijn want die Kivo brokken zijn best wel prijzig Mvg Tommie

  5. Diana

    Snelle levering, fijn dat het thuisbezord word en hele aardige mensen.

  6. mm

    vriendelijk en to the point

  7. Sandy

    Goede service en hele fijne mensen!