Natuurlijk-4pets

Natuurlijk-4pets

Wij leveren gezonde voeding voor uw huisdier, zowel vers vlees als brok en natuurlijk gezonde snacks.
Naast onze eigen lijn leveren we voeding en aanverwante artikelen van diverse bekende merken.
We zijn verkooppunt voor de regio Eindhoven van alle KIVO producten zoals diepvries vers vlees , maar ook de succesvolle brokkenlijn en het uitgebreide natuurlijke snack assortiment.

• Moniek

Snelle reactie, klantvriendelijk

• Zala Laek

Goede service en snel

Antwoord van Natuurlijk-4pets

Bedankt voor je positieve reactie en graag tot de volgende keer

• Hoe beoordeel je Natuurlijk-4pets?

• Jacky

Snelle service

Antwoord van Natuurlijk-4pets

Thnx voor de 5 *Jacky, graag tot de volgende keer.

• Desiree
    Geverifieerde klant van Natuurlijk-4pets

Dit is dus echt een bedrijf wat vol passie dit doet. Even een appje sturen om te overleggen en de volgende dag kan ik de producten komen ophalen. Ik was opzoek naar vlees voor mijn hond even vragen en de volgende week kon ik het gaan halen. Echt top! Geweldige prijzen en super advies. Wij zijn super blij met jullie!
    Pootje van Drogan

Antwoord van Natuurlijk-4pets

Dank je Desiree we doen dit inderdaad met plezier, en komen hiermee leuke mensen tegen die net als wij het beste willen voor hun dier(en).

• Gilles Franse
    Geverifieerde klant van Natuurlijk-4pets

Super service en goede prijzen !!!

Antwoord van Natuurlijk-4pets

Dank je Gilles, fijn om te zien dat je ons waardeert

• Guido
    Review voor Natuurlijk-4pets

Ik had een hondenshampoo besteld die op dat moment niet leverbaar was. Ik kreeg een keurig mailtje voor de teruggaaf van mijn betaling. N.a.v. dit mailtje heb ik toch nog even telefonisch contact gezocht om te vragen hoe lang de levertijd zou zijn en Angelique vertelde me dat het ook bij de groothandel niet leverbaar was. Dat was jammer, maar ik vroeg haar mij op de hoogte te houden als er een alternatief beschikbaar was. Een uurtje later belde ze mij terug om een alternatief aan te bieden, welke beter was dan mijn eigenlijke bestelling.
    Kortom topservice.

Antwoord van Natuurlijk-4pets

Dank je wel Guido echt leuk om te zien dat extra moeite ook beloond word met een leuke review.

• Tijmen
    Review voor Natuurlijk-4pets

Aardige mensen en goede service

• Christel van Breemen
    Review voor Natuurlijk-4pets

Zeer veel hart voor de zaak, zeer goed advies !!

Antwoord van Natuurlijk-4pets

Dank je Christel voor deze leuke reactie