Kort geleden een boeket besteld voor een vriendin die ziek is. Prachtig bloemen en geweldige service. Ik had per ongeluk de bezorging er niet bij gezet en ik werd gebeld door de winkel en de bloemen werden alsnog kosteloos bezorgd. Ik ga hier zeker vaker bloemen bestellen. Zeer vriendelijk en top-service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joke
- Marja
Mooie kwaliteit bloemen en prachtige zijdebloemen. Echt net iets exclusiever. Vriendelijk personeel met geduld en denken goed mee.
Hoe zou je Natuurlijk Rosalie bloem & groen styling beoordelen?
- Jan
Mooie, prachtige boeketten
- Ronald Regelink
Vriendelijke medewerkers en kwaliteit producten.
- Anita
Prachtige bloemen werden bezorgd. Het blijft altijd een feestje een boeket bij Rosalie te bestellen en kado te doen.
- Rianne
Na bestelling ook is er persoonlijk contact geweest, ze denken met je mee en gaan uit van mogelijkheden. Prima service en prachtig resultaat.