Neevo
Neevo is in 2020 opgericht door Mica. Doordat zij in haar dagelijkse praktijk te maken heeft met hygiëne, en het belang daarvan als beauty expert, is zij ervan overtuigd dat er nog veel ruimte is voor innovaties gelet op hygiëne. Zo is Neevo geboren als product van ByMica Enterprise. Het is het beste te omschrijven als een toonaangevend merk voor professionele hygiëne oplossingen. Onze producten, zoals bijvoorbeeld de Neevo Sense No-Touch alcohol dispensers, worden onderworpen aan een kritische selectie en uitvoerig getest voordat ze aan het assortiment worden toegevoegd. Dat levert een optimale (gebruiks)ervaring voor gebruiker en de koper op.
9,5

• Falatipica
    Review voor Neevo

Order van 7 februari betaald en na 2 1/2 week nog niets van gehoord. Mailen helpt niet, bellen kan niet want het telefoonnummer bestaat niet. Chatfunctie is er niet.

• saskia
    Geverifieerde klant van Neevo

goed product voor een betaalbare prijs

• Hoe beoordeel je Neevo?

• I de Groot
    Geverifieerde klant van Neevo

Neevo is een goed bedrijf mijn bestelling binnen een dag bezorgd ben er erg tevreden mee👍

Antwoord van Neevo

Super om te horen dat je tevreden bent met onze producten en diensten! We hopen de volgende keer jou weer goed van dienst te kunnen zijn. Groet, Team Neevo

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Neevo

Super snelle levering, Goede Prijs en Product Kwaliteit voor een compleet pakket die direct is te gebruiken.

Antwoord van Neevo

Dank voor jouw mooie compliment. Wij doen ons best om elke dag weer top service te leveren. Fijn om te horen dat dat zich uitbetaald bij onze klanten. Groet, Team Neevo

• Lucienne Milants
    Geverifieerde klant van Neevo

Snelle levering .produkten waren top, ben zeer tevreden

• D Ton

Snelle service

• Tony Van durme

Top is

• Daisy Wolters
    Geverifieerde klant van Neevo

Snelle levering en reactie op een vraag

• Jos Janssen
    Geverifieerde klant van Neevo

Verkeerd besteld reageren direct op contactformulier en het goede toch gestuurd gekregen.chappo alle lof

• Tjade
    Geverifieerde klant van Neevo

Mooi product met een strak design. De foam is heel prettig om je handen mee schoon te maken!

• Ria Kuppen -Alferink

Gewoon goed

• Hima Hassan
    Review voor Neevo

+ mooi apparaat. Staat lekker modern en geeft je een restaurant/hotel gevoel van luxe
    + goeie kwaliteit. Werkt vloeiend en soepel
    + makkelijk op te starten.
    +heel veel leuke reacties van vrienden.

Antwoord van Neevo

Dank je voor je geweldige beoordeling Hima! Zeer gewaardeerd.

• Cathy

Fijn product

Antwoord van Neevo

Bedankt voor je 5-star feedback Cathy! Super om te horen dat je ons product fijn vond en dat de levering snel was.

• Younesse
    Review voor Neevo

Fijne contactloze zeep dispenser besteld bij Neevo, product zit kwalitatief goed in elkaar en ziet er strak uit. Snelle levering en service!

Antwoord van Neevo

Bedankt voor je beoordeling Younesse! Zeer gewaardeerd en fijn om te horen dat je tevreden bent over het product én de service.

• Innergie
    Geverifieerde klant van Neevo

Voor tweede keer besteld. Ook dit keer snelle levering (volgende dag geleverd) en tevreden met het product!

Antwoord van Neevo

Fijn om te horen dat je opnieuw het vertrouwen in Neevo had en wederom tevreden bent over onze producten!

• Jayh
    Geverifieerde klant van Neevo

Top product. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Achmed
    Review voor Neevo

Zeer goede service. Goede kwaliteit. zeer zeker aan te raden

Antwoord van Neevo

Bedankt voor je beoordeling Achmed. Fijn om te horen dat je de service goed vind en dat je onze producten aanraadt!

• Nawid
    Review voor Neevo

Producten zijn van hoog kwaliteit en de service nog hoger!

Antwoord van Neevo

Super bedankt voor je beoordeling Nawid! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service en kwaliteit van onze producten.

• Joun
    Review voor Neevo

Snelle levering. Mn bestelling werd de volgende dag geleverd. Ook blij met de dispenser.

• Karin
    Review voor Neevo

Ik zocht een handige contactloze dispenser en kwam bij Neevo terecht. Topproduct! Neemt niet veel ruimte in beslag en doet gewoon goed z'n werk. Snelle bezorging ook.