Neon XL

Neon XL

Neon XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in LED en neon lichtreclames. Dit kan zowel op eigen design als bestaande ontwerpen uit ons assortiment.

Een lichtreclame is een opvallende accessoires dat overal past. Of het nou een slaapkamer of kantoor is. Hierdoor wordt er een mooie sfeer gecreëerd.

Tevens is het een opkomende trend. Steeds vaker zie je het voorbij komen. Lichtreclames aan de muur, voor het raam of op kantoor. Zowel voor bedrijven als particulieren is dit een manier om je gevoel of bedrijf te presenteren. Door bijvoorbeeld een logo of quote.

Bij Neon XL kunt u uw creativiteit en gevoel omzetten in iets tastbaars. Daarnaast streeft Neon XL naar een goede prijs voor de hoge kwaliteit die wij aanbieden. Zo willen wij de gave lichtreclames ook betaalbaar maken voor particulieren.
  • Michiel Dubois
    Geverifieerde klant van Neon XL

Goed service en levert een goed verpakt product

• Mark
    Review voor Neon XL

Ruime aanbod van neon lichtreclame en een uitstekende klantenservice. Lost problemen snel en zeer professioneel op. Bij Neon XL staat de klant voorop en staat voor goede kwaliteit. Erg blij met mijn Ghostbusters LED-neon voor mijn mancave.

• Hoe beoordeel je Neon XL?

• Mario De Witte
    Review voor Neon XL

Ik heb hier een neon besteld en service en verzending is en was perfect. Als ik nog een neon verlichting moet hebben zal het hier wel zijn!!!! Bedankt ik stuur alvast de site door naar vrienden van mij die ook een mancave hebben!! Tot snel grtjs Mario

• Jasper
    Review voor Neon XL

Super mooie custom LED laten maken voor in de keet! Makkelijk bestuurbaar via de afstandsbediening en Sander van NeonXL heeft ook netjes mijn vragen beantwoord