Nerdylicious

Nerdylicious

Marvel, Disney, Harry Potter en Pokémon. Wij krijgen er geen genoeg van! Nerdylicious biedt daarom de leukste producten van deze franchises. Door fans, voor fans!
Filter 20 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 12 met beschrijving

• Johan Stuiver
    Geverifieerde klant van Nerdylicious

Prima service. Zelfs een leuk extra item gekregen omdat ze door een menselijk foutje 1 of 2 dagen later het bestelde product verstuurden. Hartstikke top :)

• Coen Wolters
    Geverifieerde klant van Nerdylicious

Er zat een beschadiging aan de funkodoos. Waarschijnlijk omdat het te strak in de verpakkingsdoos zat.

• Hoe beoordeel je Nerdylicious?

• Mark Ekelschot
    Geverifieerde klant van Nerdylicious

Mooie prijzen goede service top !

• Simonne Lardon

Goed ontvangen en snel

• Clara Mercader Solano
    Geverifieerde klant van Nerdylicious

Snelle levering, ook een kleine issue werd heel netjes en snel opgelost. Super!

• Carola van den Hurk
    Geverifieerde klant van Nerdylicious

Cadeau besteld voor mijn zoon die Marvel pops verzameld en dit werd zeer goed verpakt aangeleverd 👍🏼 Ik zeg: op zoek naar een leuk cadeau? Ga naar Nerdylicious en kies wat uit voor de verzamelaar van Pokemon of Funko Pops 😊

• Ronnie.k
    Review voor Nerdylicious

Mooi ingepakte funko pop , en snel geleverd optie dhl ,melding van bpost dat het vandaag geleverd was nice , toppertjes ,dank uw voor de mooi funko pop ,wel met soft sleeve gekozen voor verzending en alles was tip top inorde

• Kayra Koene
    Geverifieerde klant van Nerdylicious

Snelle levering, super netjes ingepakt en toen ik een vraag had, had ik snel antwoord. Dus ben op en top tevreden!

• J. van der Sluis
    Geverifieerde klant van Nerdylicious

Prima verpakt en snel geleverd

• Roxanne Joosen
    Geverifieerde klant van Nerdylicious

Snelle service en mooi product. Als je iets zoekt voor de echte Pokemon, Disney, Harry Potter en/of Marvel fan ben je hier aan het goede adres.

• Jayden Ouwerling

Snel geleverd

• Bas Jansen
    Review voor Nerdylicious

2 Funko pops van de infinity saga besteld. Was gelukkig goed ingepakt!