Telfordstraat 35A
8013RL Zwolle
0643208913

Stef Van De Pas beoordeelde op 2019-08-08

Eveline Greve beoordeelde op 2019-08-07

Zondag besteld, dinsdag in huis. Goed verpakt. Niks op aan te merken.

Jacqueline Owen beoordeelde op 2019-08-06

Goede omschrijving bij de producten, en erg snelle levering.

Torsten Heinrichs beoordeelde op 2019-08-05

Peter Paul Mulkens beoordeelde op 2019-08-05

Top service, super goed geregeld en perfecte communicatie

Stefaan Wagemans beoordeelde op 2019-08-04

kwaliteit en service zijn top

Tim Doppenberg beoordeelde op 2019-08-04

Goede producten, snelle levering

Elsbeth Ten Have beoordeelde op 2019-08-04

Jale Simsek beoordeelde op 2019-08-04

Snelle reactie en producten zijn kwalitatief hoogwaardig! Dit wordt mijn vast adresje!

Rob Bosma beoordeelde op 2019-08-04

Georgos Sista beoordeelde op 2019-08-04

Altijd snelle levering en goede producten.

Tania Bissecker beoordeelde op 2019-08-04

Natasja Van Zwam beoordeelde op 2019-08-04

Snelle levering en goede serves

Peter Van Wijk beoordeelde op 2019-08-04

Henk Roeland beoordeelde op 2019-08-02

M'n tweede bestelling gedaan en in now time thuis ontvangen. Wederom sterke en krachtige RapƩ, ben er heel content mee. Omdat ik wegens een technisch reden m'n waarde coupon van de vorige bestelling niet kon verzilveren, kreeg ik deze coupon als tegemoetkoming verdubbeld. Toffe goeie service van Next Level.

M W beoordeelde op 2019-07-30

Snel en discreet

Koert Baruch beoordeelde op 2019-07-29

Thérèse beoordeelde op 2019-07-28

Ben niet goed vertrouwd met internet en na zelf verschillende pogingen heb ik hulp gevraagd en uitgebreid mij geholpen .. zo fijn ...wat een service vol begrip dat ik als oudere jongere niet met alles even vaardig ben . Heb me begrepen gevoeld en heb alle steun en tijd gekregen .. super service .

Onmoeting Met Jezelf beoordeelde op 2019-07-28

Johan Cosyns beoordeelde op 2019-07-28