Next Level
Next Level dé online Lifestyle store met Smartshop, Headshop, Seedshop, Sjamanistische producten, CBD/Health en andere producten om je leven een tikkeltje leuker te maken. Wij richten ons op een ultieme klantenervaring en bieden daarom uitsluitend hoge kwaliteitsproducten en een zo persoonlijk mogelijke service.
1.432 klantbeoordelingen
Filter 1121 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 621 met beschrijving

Taal

• Sascha & Lakota van der Meer
    Review voor Next Level

Snelle levering, mooie en snel te navigeren website, duidelijke productinformatie, Hart voor hun zaak :-)

• Tieme33/6
    Review voor Next Level

Als je ze belt krijg je gewoon nog iemand aan de telefoon die meedenk. Top zaak! Hiiihaaaa

• Hoe beoordeel je Next Level?

• Kelly

Lekker hoor

• Inisiarev
    Review voor Next Level

Goede prijzen, zending netjes verzorgd en afgeleverd volgens de afspraken. Groot assortiment.

• Jordi
    Review voor Next Level

Super service, hoogwaardige producten. 100% tevreden. :)

• Rein
    Review voor Next Level

Snelle levering en goede kwaliteit

• Gwen
    Review voor Next Level

Vorige zomer de Wild tabaksvervanger Sindsdien trouwe klant van de webshop. Goede service en snelle verzending. Top!

• TJ
    Review voor Next Level

Fijne klantenservice super geholpen. En nog snel verzonden ook. Aanrader ;)

• Peter
    Review voor Next Level

Ze hadden de verkeerde bestelling naar mij gestuurd. Waarom die 5 sterren dan? Omdat één kort telefoontje genoeg was. Mijn oorspronkelijke bestelling werd die dag meteen verzonden en een dag later had ik het binnen. Ik hoefde verder ook niets te retourneren. Dus dat is prima service!

• Tieme de Wit
    Review voor Next Level

Snel/ netjes/ klantenservice reageert snel op je vragen