Next Level
Next Level dé online Lifestyle store met Smartshop, Headshop, Seedshop, Sjamanistische producten, CBD/Health en andere producten om je leven een tikkeltje leuker te maken. Wij richten ons op een ultieme klantenervaring en bieden daarom uitsluitend hoge kwaliteitsproducten en een zo persoonlijk mogelijke service.
1.223 klantbeoordelingen
Filter 989 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 523 met beschrijving

Taal

• Wenda Park
    Geverifieerde klant van Next Level

Mooie producten. En snelle levering.

• Alisa Engels

Goede service!

• Hoe beoordeel je Next Level?

• Hans Coudyser
    Geverifieerde klant van Next Level

Verpakkingsdoos was overdreven -te- groot en (onderweg?) open gescheurd en terug dichtgeplakt. Ik kon door de aard van verpakking op de truffels ook niet afleiden of het om het correcte product gaat.

• Isabella Dane

Super snelle levering

• Linda De Smedt
    Geverifieerde klant van Next Level

heel snelle levering, alles was oké.

• Nigel Boon
    Geverifieerde klant van Next Level

Bedankt voor het selecteren van de gevraagde kleur echter is 1 van de 2 van dermate beschadigde kwaliteit dat ik persoonlijk deze niet had verkocht....

• Klaas Van Der Veen
    Geverifieerde klant van Next Level

Prima service en goede producten

• Anke Martina
    Review voor Next Level

NextLevel is al een paar jaar DE winkel waar ik Rapé, Cacao, allerlei zaadjes, Karton, Paddo growkits en zelfs wierook bestel. Waarom? Het gaat om de combinatie kwaliteitsproducten én de zorgzame energie van de medewerkers. Op al mijn vragen krijg ik direct duidelijke antwoorden, waarvoor zij alle tijd en moeite nemen. De bestellingen worden vlot afgehandeld, er is altijd informele betrouwbare communicatie. Van mij krijgen jullie een dikke 10+!

• Dennis Bergh
    Geverifieerde klant van Next Level

Leuke webwinkel met mooie producten

• Dana Essers

Super service