Next Level
Next Level dé online Lifestyle store met Smartshop, Headshop, Seedshop, Sjamanistische producten, CBD/Health en andere producten om je leven een tikkeltje leuker te maken. Wij richten ons op een ultieme klantenervaring en bieden daarom uitsluitend hoge kwaliteitsproducten en een zo persoonlijk mogelijke service.
1.482 klantbeoordelingen
Filter 1147 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 647 met beschrijving

Taal

• kratommeke
    Review voor Next Level

snelle levering en de beste deal

• Sascha
    Review voor Next Level

Fijne producten, duidelijke site en snelle en betrouwbare levering!

• Hoe beoordeel je Next Level?

• Wesley

Erg snelle service

• dnera
    Review voor Next Level

Snel, betrouwbaar, ook als spullen niet aankomen. Gewoon even met Frank bellen!

• Richard
    Review voor Next Level

Fijne service, goede nazorg. Het product dat ik bestelde kwam beschadigd aan, foto laten zien van de situatie en ik kreeg zeer spoedig een heel exemplaar opgestuurd! Een mooi bedrijf herken je aan hoe ze omgaan met tegenslag.

• HearTcore Aya & Henk Roeland
    Review voor Next Level

M'n/Het pakketje met de Pure Cacao was niet aangekomen, echter volgens bezorgdienst Pack wel en was er door mij ook voor getekent, terwijl wij die dag ergens anders waren. Next Level heeft mij direct één nieuwe kilo Cacao toegestuurdt. SUPER (klanten)SERVICE. HarTeLEUK Dank Frans, George & JanneMan 😀

• Anne
    Review voor Next Level

Betaalbaar, snel, betrouwbaar, en goed assortiment!

• Edwin
    Review voor Next Level

Perfecte service. Nadat een levering niet was aangekomen werd er met succes alsnog het bestelde geleverd na een vriendelijk en deskundig gesprek met de medewerker Glenn. Top!

• Steven
    Review voor Next Level

Snelle service en verzending. Alleen merk ik niks van de werking van de kratom. Had het nog nooit gehad! Klantenservice adviseerde me te beginnen met 2 á 3 gram. Zo gezegd zo gedaan. Merkte en voelde niks. 5 gram een sterke dosis ik merkte niks. 10 gram hele sterke dosis. Merkte niks van wat de omschrijving omschrijft. Werd alleen geïrriteerd. Niks gemerkt van ontspanning of pijn verlichting!

• Roeland
    Review voor Next Level

Paddo groeide aan de onderkant ipv boven. Veel verwijten wat ik verkeerd gedaan zou hebben, en geen oplossing terwijl ik de instructies had gevolg. Erg jammer en geen passende oplossing. Was mijn 1ste kit hier.

• Isabella
    Review voor Next Level

Er was een probleem met de levering via de leverancier maar Next Level heeft het netjes opgelost en ze waren behulpzaam aan de telefoon :-)

• Jonathan Hersilia
    Review voor Next Level

Goeie product en snelle levering, top service

• Kim
    Review voor Next Level

Zeer goede kwaliteit producten. Enigste minpunt is de hoge verzendkosten en dan vervolgens 3 dagen op je pakket wachten.

• Roderick
    Review voor Next Level

Next Level smart heeft goede producten en de service is altijd goed. Ik heb wat problemen gehad met de postservice van Packs maar Next Level lost het altijd netjes op. Uiteindelijk is mijn bestelling opnieuw verzonden met DHL en heb ik die in mijn bezit.

• Aukje
    Review voor Next Level

Goede producten en goed mee te communiceren

• Kelly
    Review voor Next Level

Altijd netjes op tijd geleverd en goede producten, voor een mooie prijs!

• Seba Declercq
    Review voor Next Level

Eerlijke en goede service, ik had een verkeerd adres opgegeven ( ik was pas verhuisd ), stuurde een mail en kreeg meteen antwoord, met de uitleg i v m mijn adres, nice! Goeie producten, de paddokweekset is wel nog niet uitgekomen, nu anderhalve week ver.

• Ageeth
    Review voor Next Level

Mooie producten, super snelle levering!

• Julian
    Review voor Next Level

Snelle levering, top producten die zeer goed bevallen. Kundig en snel geholpen via Whatsapp met vragen. Een kit was niet helemaal gelukt en kreeg met korting een nieuwe. Goede service waar ik heel tevreden over ben!

• KYBAYAH
    Review voor Next Level

Kwaliteit product goed, goede service van ‘ervaren’ klantvriendelijke medewerkers!