Nineteensixtyfive

Nineteensixtyfive

Op deze website verkopen wij handgemaakte sieraden van onder andere edelsteen.

Waarom kopen bij ons?
•Handgemaakte sieraden
•Duurzame producten
•Eerlijke producten
•10 procent van alle bestellingen gaat naar het KWF, als je bij ons koopt steun je dus tegelijkertijd een goed doel!

• Fran
    Review voor Nineteensixtyfive

Super blij ben ik met de ketting met het hartje laboriet steentje! Mijn bestelling was snel binnen en netjes verpakt. Ik kon eerst niet vinden op de website wat ik wilde bestellen. Maar ik werdt gelijk netjes geholpen aan de link toen ik een bericht op Instagram had gestuurd

• Joke De Jonge
    Geverifieerde klant van Nineteensixtyfive

Vind het jammer dat het hangertje niet van de ketting af kan.omdat het ringetje te groot is.

Antwoord van Nineteensixtyfive

Hee Joke,

Dat klopt dat heb ik met een reden gedaan namelijk dat je dan het hartje niet kan verliezen als je de ketting afdoet.

Jammer dat je mij niet een berichtje hebt gestuurd, ik zou dat namelijk zo kunnen oplossen als je dat zou willen door middel van een schuifje.

Liefs Dianne

• Hoe beoordeel je Nineteensixtyfive?

• Marit
    Geverifieerde klant van Nineteensixtyfive

Artikel was goed verpakt, er zat een handgeschreven briefje bij en een lijstje met tips over het mooi houden van je sieraden. Ik heb gevraagd om een bepaalde kleur artikel en deze ook gekregen. Het artikel is snel verzonden. Heel tevreden!

• Asma Durville

Blij met mijn aankoop

• Ellen van Rooijen
    Geverifieerde klant van Nineteensixtyfive

Snelle levering en heel leuk verpakt met een briefje er bij.

• Mark

Geweldige producten!

• Lisanne Simons
    Geverifieerde klant van Nineteensixtyfive

Hoe bijzonder! Wij waren nog geen uur thuis na het inslapen van onze labrador Dex. Ik was kapot en ontzettend verdrietig. Ik zat wat door mijn social media te scrollen tot ik een ketting tegen kwam waarvan ik dacht, wauw wat mooi en kijken wat dat is. Toen kreeg ik kippenvel en moest mog harder huilen. Het was een hart, donkergroen van labradoriet. Betekenis, Labradoriet is een beschermende steen.
    De steen beschermend tegen negatieve invloeden van buitenaf en tegen mensen die energie bij je wegnemen. Daarnaast verminderd de steen angst en geeft zelfvertrouwen, kracht en doorzettingsvermogen.

Hoe was het mogelijk! Deze gelijk besteld. Deze mooie en voor mij bijzondete ketting draag ik met trots ter nagedachtenis van onze labrador Dex.
    Dank je wel Dianne de ketting is schitterend!

• H Kooijmans
    Geverifieerde klant van Nineteensixtyfive

Snel een mooi kado voor nichtje in huis

• Margot van Andel- Janssen
    Geverifieerde klant van Nineteensixtyfive

Mooie ketting , goed verpakt en het persoonlijke briefje erbij vond ik super leuk !!!

• Irene Hop
    Geverifieerde klant van Nineteensixtyfive

Netjes bezorgd in mooie verpakking. Levering op tijd.