Nippon Kawaii

De webshop gespecialiseerd in de leukste knuffels! Geïmporteerd uit o.a. Japan en de VS, bieden wij een uniek assortiment voor alle knuffelliefhebbers en verzamelaars. Laten we de wereld beter en leuker maken met de liefste knuffels die er zijn.
Filter 388 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 236 met beschrijving

• Quentin
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Snelle service en leuk product

• Bianca
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Snel geleverd, heel blij mee!

• Hoe beoordeel je Nippon Kawaii?

• Lise van den Ham
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Ik heb mijn product nooit binnen gekregen

Antwoord van Nippon Kawaii

Hoi Lise.

Dat is zeer vervelend om te horen. Wij gaan dit graag voor je uitzoeken. Zou je even contact met ons op willen nemen via info@nipponkawaii.nl of via de bestelbevestiging (indien je die nog hebt)? Dan gaan we dit voor je uitzoeken en rechttrekken.

Groetjes Jolanda

• Solange
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Snel verzonden en met zorg ingepakt.
    Unieke knuffels voor een verzamelaar!

• nicole
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Super snel en leuk verpakt

• Samantha Issac
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Product top .maar de levering was super en bedankt yolanda voor de mooie berichtje erbij. Heel tevreden. Zal vaker hier bestellen

• Margret Oosterhof
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Fantastisch service van Nippon Kawaii, snelle levering van de palm pals. En de extra factuur die ik nodig had ivm declareren was snel toegestuurd. In de doos zat ook nog een heel lief kaartje. Bedankt voor de glimlach in moeilijke tijden 😚❤️

• Patty Christiaans

• Jake
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Super leuke knuffels! Zeker de moeite waard!

• Jeanine
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Super leuke bestelling en snel verzonden

• Nini Scholtens
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Snel geleverd en item zoals op foto! :]

• Senna Van Blerkum
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Zeker een geweldige service!
    De enige tip die ik aan Jolanda wil geven is het volgende: niet meer op de kaart aangeven wat voor knuffel er in de verpakking zit. Het moet een verrassing zijn voor diegene die het pakketje krijgt. Niemand koopt voor zichzelf een knuffel, is bijna altijd voor iemand anders bestemd. Tenminste, ik bestel altijd voor mijn dochter. Verder alles perfect. Gr Nicole

• Sanne Verhaaf
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Ik denk dat dit inmiddels mijn 5e online bestelling is, en ik ben nog nooit ontevreden geweest over iets. Het is altijd gezellig ingepakt met een persoonlijke touch, plus het is er altijd lekker snel! Een enorme aanrader, echt waar!

• Sanne Alders

Geweldige service snel verzonden

• Shanice
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Heel vaak super leuke items en de verkoper is super vriendelijk

• Danny
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Super leuke knuffels en snel en als cadeautje verpakt in de doos,kan het iedereen aanraden om hier een lief vriendje te kopen

• Sandy L
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Mooie prijs en snel geleverd, netjes verpakt.

• Jermaine
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Snelle levering, heel leuk verpakt en een aardig briefje bijgevoegd. En het product zoals verwacht. Ben erg blij met de service en mijn aankoop.

• Naomi Bouten
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Snelle verzending en goed verpakt! De Pokémon knuffel die ik gekocht heb is officieel! Kom zeker nog een keer terug als ik een knuffel wil kopen!

• Magdalena Gucewicz
    Geverifieerde klant van Nippon Kawaii

Snell levering, en dankbaar voor surprises