No Boring Wall

No Boring Wall

No Boring Wall. De producent en webshop van originele wanddecoratie die van Nederlandse bodem komen. Wij helpen jou van je saaie muur af met onze unieke designs.
Wij hebben wanddecoratie in verschillende thema’s, kleuren en maten, zowel horizontaal als verticaal. Onze favoriete categorie is Oude Meesters met een knipoog. Kunst van honderden jaren oud omgezet naar de 21e eeuw met vaak een hele dikke knipoog. Wat zouden zij doen als ze nu nog leefden?

Laat je inspireren en maak van jouw muur een No Boring Wall!

Lidmaatschap per 04-09-2023 stopgezet

• Marjan
    Review voor No Boring Wall

Super snelle levering en netjes verpakt. Schilderij komt goed aan. En natuurlijk het belangrijkste hij staat super mooi!

• jacqueline jonker
    Geverifieerde klant van No Boring Wall

Snelle levering, goed verpakt, hele mooie uitstraling van het schilderij, blij mee!

• Laura Schoenmakers
    Geverifieerde klant van No Boring Wall

Super mooie kwaliteit en snelle service! Echt een aanrader.

• Ivo
    Review voor No Boring Wall

Snelle levering en goede communicatie. Heel mooi bedrijf, doen echt hun best om je als klant tevreden te krijgen.

• Florien van Gelder
    Geverifieerde klant van No Boring Wall

Super! Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis. Thuis heb ik al wat kunstwerken op plexiglas, maar ik vind deze wall-art met matte afwerking eigenlijk nog mooier omdat je hierbij geen reflectie hebt van zonlicht en dergelijke 👍🏻

• Caitlin de Visser
    Geverifieerde klant van No Boring Wall

Hele fijne service, snelle communicatie en een prachtig product. De wallart is bij ons thuis echt een eyecatcher. Heel blij mee!

• Adrian Kuipers
    Geverifieerde klant van No Boring Wall

Geweldige service, goede prijs en nog snel binnen ook! Zeker aan te raden.

• Fred de Groot
    Geverifieerde klant van No Boring Wall

Ik heb 2 schilderijen besteld voor in onze woonkamer en de buitenkeuken. Werd handig als 1 pakket geleverd. Was goed verpakt en ze zijn heel mooi! Ophangsystemen zaten erbij geleverd met een duidelijk beschrijving.
    Inmiddels hangen de schilderijen al een week en zijn er erg blij mee!