No Waste Design

No Waste Design

No Waste Design bestaat uit een duurzaam assortiment van hippe, trendy, mooie en betaalbare woonaccessoires en modeartikelen voor iedereen. Allemaal fairtrade, duurzaam en/of ambachtelijk gemaakt. Tijdens het productieproces staan mens en milieu centraal. En bij het samenstellen van de collectie kijken we niet alleen naar design, maar ook naar het verhaal achter het product.

Lidmaatschap per 29-03-2020 stopgezet

9,4

• Myrna Greuter
    Geverifieerde klant van No Waste Design

Ik heb vorige week mijn pakketje besteld en heb nog steeds niets ontvangen van een email dat het product al onderweg is. En als het niet op voorraad zou zijn, meld dat er dan bij..

• Chantal Meijerink
    Geverifieerde klant van No Waste Design

Prima bereikbaar fijn meegedacht via de ap. Snelle levering. Helemaal goed

• annie konings

goeie sevice

• Batenburg
    Geverifieerde klant van No Waste Design

Het product voldeed niet aan mijn verwachtingen, gelukkig zsm een retouretiket toegezonden gekregen om het te retourneren. Goede service en communicatie.

Antwoord van No Waste Design

Goedenavond. wat vervelend om te horen maar wel jammer dat je ons hierover niet geïnformeerd hebt. Het kan altijd voorkomen dat een product niet voldoet aan je wensen maar daarom is er ook het retourrecht. Bij ons is het retourrecht zelfs 30 dagen. De potten van BOB worden handgemaakt en zijn dus niet allemaal identiek. Fijne avond.

• Joke Huneker
    Geverifieerde klant van No Waste Design

Ik ben heel tevreden op dinsdag besteld en vrijdag keurig in huis

Antwoord van No Waste Design

bedankt voor de review en veel plezier van het product.

• Elske Sieswerda
    Geverifieerde klant van No Waste Design

Leuke producten, helaas was het product dat ik wilde ee niet meer, maar kreeg snel bericht en geld terug.

• Jettie Salomons

Goede service, mooi product

• W Hajer
    Geverifieerde klant van No Waste Design

Keurig verpakt en snel bezorgd. Correct en snelle afhandeling van bestelling.

• aron Damen
    Geverifieerde klant van No Waste Design

Moest iets terug sturen wat fout besteld was, werd niet moeilijk over gedaan. Vlotte reactie.

• J. Verschure
    Geverifieerde klant van No Waste Design

Het artikel dat ik besteld heb, heeft een leveringstijd van 2/3 dagen. Nadat ik 9 dagen na bestellen nog geen artikel of verzendbevestiging had ontvangen, heb ik de status opgevraagd. Toen bleek dat het product niet op voorraad was en dat bij de webwinkel ook niet bekend was wanneer het weer op voorraad zou zijn. Ik heb wel een alternatief product aangeboden gekregen (en geaccepteerd), maar dat is natuurlijk niet zoals het zou moeten zijn.

• Floor van den Dungen-Robben
    Review voor No Waste Design

Lieve Nikki, jullie (want ook manlief heeft zijn aandeel) persoonlijke touch maakt mij helemaal blij! Dank!!

• Daphne
    Review voor No Waste Design

Afgelopen vrijdag hele leuke accessoires besteld. Verzending is nog niet binnen, wel betaald. Ik heb gemaild, maar nog niks gehoord. Helaas nog niks ontvangen qua verzend bericht. Hopelijk zijn de producten naar wens en worden ze snel geleverd.

• Anne-Marie Rutten
    Geverifieerde klant van No Waste Design

Bij de levering zat een leuke kaart met persoonlijke boodschap ! Thnx , Leuk en Prettig !

Antwoord van No Waste Design

Beste Anne-Marie, ik heb je zojuist ook een mail gestuurd. Vanwege afwezigheid werden bestellingen pas vanaf 3 augustus weer verstuurd. Dit staat op de website, bij het plaatsen van de bestelling in het winkelmandje en in je orderbevestiging. Je order gaat dit weekend nog weg.

• Joyce Philipoom

Snelle levering!

• Caithlin Schaap
    Geverifieerde klant van No Waste Design

Super goede service, bestelling was iets verlaat en kreeg netjes een mail hierover. De materialen zijn ook super!!

• Jeannette
    Review voor No Waste Design

Super vriendelijke mensen, als je vragen hebt, word er meteen duidelijk geantwoord en bij we probleempje word het gelijk opgelost! Echt geweldig! Bedankt voor de bloempotten ze staan prachtig!

• Saar
    Review voor No Waste Design

Tijdig geleverd, goed verpakt en een persoonlijk briefje erbij!

• Ligia De Almeida
    Review voor No Waste Design

5 sterretjes vanwege het persoonlijke, handgeschreven berichtje geleverd bij de bestelling. Leuke site, correcte levering.

• Ivonne Rozemeijer-Haverlag
    Review voor No Waste Design

Binnen de gestelde tijd waren de producten binnen en werd per mail keurig op de hoogte gehouden

• Jorick Diepstraten
    Review voor No Waste Design

Zeer goede service! Ik had ervoor gekozen om de artikelen in te laten pakken omdat het cadeaus waren. De artikelen waren zeer mooi ingepakt, bijna zonde om open te maken :)
    Bezorging ook goed, kortom zeer tevreden klant!