Nonimorinda's  Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Nonimorinda-Natuurproducten.nl is sinds begin April 2017 verhuist naar:

www.geenparfum.nl

U bent daar van harte welkom!

met vriendelijke groet,
Carolina Betten

Lidmaatschap per 20-08-2017 stopgezet

9,5

• Pascal Frehé.
    Review voor Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Zeer vriendelijke service per telefoon en snelle levering.

• Geertje van Vianen-Michelsen
    Review voor Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Voor de eerste keer een bestelling gedaan bij Nonimorinda's. Prima! Snelle en correcte levering. Zal zeker niet de laatste keer zijn.

• Jacqueline

Snel en compleet geleverd

• Es
    Review voor Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Goede produkten en snelle levering. Als ik vragen stel via de mail merk ik dat ze moeite doet om informatie voor mij te achterhalen etc. Dus ik ben tevreden met de service.

• Nicole Mulder
    Review voor Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Tweede keer dat ik een bestelling heb gedaan en het wordt gewoon weer snel en netjes geleverd. In het begin had ik vragen en toen heb ik telefonisch contact met haar gezocht en ze heeft me ook uitstekend te woord gestaan en kon op al mijn vragen antwoord geven.

• Andrea
    Review voor Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Gaat vlekkeloos,ben zeer tevreden.

• Angeline Dekker
    Review voor Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Door gebruik van de kalkbol is er nauwelijks nog kalkaanslag op de glazen, werkelijk een enorm verschil. een aanrader!!!!
    Tevens vind ik mijn wasgoed iets zachter en minder grauw.

• Petra

Prettige en snelle service
    Goede/fijne producten

• maartje
    Review voor Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Heel tevreden product zaterdag besteld, dinsdag in huis

• Serena Kers
    Review voor Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Product is goed, goed verpakt. Service goed, en erg snel! Niets op aan te merken. Gewoon helemaal goed!

Antwoord van Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Bedankt voor de review, fijn dat u tevreden bent met de service en product! groet, Carolina www.nonimorinda-natuurproducten.nl

• Sjanie Gangelhof-Schouwenburg
    Review voor Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Door de onbekendheid met de site dacht ik dat de bestelling niet was geplaatst, maar ik ontving toch met een dag mijn producten en mocht ik achteraf betalen. Nogmaals dank hiervoor.

• M. Sijtsma
    Review voor Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Heel tevreden, produkt werd snel geleverd en was goed verpakt.

• Truus

Vlotte levering, product uitstekend

• Robert Akkers
    Review voor Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Prima product en snelle levering.

• Simon
    Review voor Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Webshop was overzichtelijk en duidelijk.goede beschrijving van de producten.
    De bestelde producten waren snel in huis.

• Natasja Mvdb

Duidelijk en overzichtelijk.
    Snelle levering.
    Een site met duidelijke produkt informatie

• lydia

goede snelle levering!
    duidelijke informatie tijdens verzendproces

• Hike Flurina
    Review voor Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Snelle levering en product zag er goed uit!

• Nathalie
    Review voor Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Goede service! Gemakkelijk bestellen en betalen, de volgende dag alles thuis. Top!

• Daan
    Review voor Nonimorinda's Natuurproducten - www.nonimorinda-natuurproducten.nl

Zeepnoten binnen enkele dagen thuis, netjes verpakt en voor een goede prijs. Eerste productervaring is ook positief, hoewel ik nog geen test heb gedaan met echt smerige was; vooralsnog lijkt het me een goed alternatief voor dure en milieubelastende wasmiddelen en -verzachters. Prima aankoop dus.