Nooby
9,5
Filter 181 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 125 met beschrijving

• Marian Bout
    Geverifieerde klant van Nooby

Was snel geleverd en perfect in ode!

Bedankt Marian, :-) super
    Ben je al lid van onze Facebook pagina? We hebben hier vaak leuke win actie's en plaatsen er altijd de nieuwste producten. https://www.facebook.com/Noobykadoartikelen

• Erwin

Topwinkel, mooie spullen

Bedankt Erwin, :-) super

• Hoe beoordeel je Nooby?

• Duuk Van der heijden

Goede kwaliteit, iets minder dat de levering 2 keer is uitgesteld

Bedankt Duuk, :-)

Jammer te horen dat PostNL dit heeft gedaan bij u. Bij ons is het binnen 24 uur verstuurd, helaas hebben wij zoals alle bedrijven geen macht of controle over de vervoersmaatschappijen. Als PostNL niet uitstelt is het altijd de dag na versturen binnen.

• Janneke H
    Geverifieerde klant van Nooby

Snelle levering, snelller dan aangegeven op de site. Klantenservice uitstekend! Reageert snel en top service!

Bedankt Janneke, :-)

• Hellen Hendriks

Bedankt Hellen, :-)

• Mirjam
    Geverifieerde klant van Nooby

Ik kreeg een snelle reactie via de app over de maten van de truien. De trui werd snel geleverd en ziet er heel mooi uit. De maat is perfect!

Bedankt Mirjam, :-)

• Henny Van kaam
    Geverifieerde klant van Nooby

Goede service artikelen goed verpakt en snel geleverd

Bedankt Henny, :-)

• Henk
    Geverifieerde klant van Nooby

Heel bijzonder, ik zocht een kersttrui. Wanneer ik exact dezelfde trui bij Bol.com wilde aanschaffen, kostte deze € 39,95 en zou de levering 2 weken duren.
    Door even verder te googelen kwam ik bij Nooby. Bij Nooby kost de trui € 29,95 en krijg je ook nog eens extra korting. Plus dat ik de trui de volgende dag al in huis had! ‘s Avonds besteld, volgende morgen in huis. Kortom méér dan tevreden. En je wordt uitstekend op de hoogte gehouden!

Antwoord van Nooby

Bedankt Henk, :-) , Wat een mooie review!

• Goverde
    Geverifieerde klant van Nooby

Snelle levering alleen in elkaar zetten ging wat stroef

Antwoord van Nooby

Bedankt Goverde, :-) , Dat kan inderdaad. Als het te los zou zitten zou het boompje steeds omvallen en dat is niet de bedoeling. Gelukkig heeft u hem toch in elkaar :-)

• an konst
    Geverifieerde klant van Nooby

Mijn zus vond hem geweldig leuk

Bedankt An, :-)

• Rob Wolff
    Geverifieerde klant van Nooby

Snel bezorgd en erg mooi aanrader

Bedankt Rob, :-)

• Anneke Kemper
    Geverifieerde klant van Nooby

Fijn contact gehad over mijn bestelling

Bedankt Anneke, :-)

• Yvonne Koeleman

Super goede service.
    Er lukte iets niet met de bestelling en ik werd snel en super goed geholpen.

Bedankt Yvonne, :-)

• Annemieke
    Geverifieerde klant van Nooby

Eerst een vraag via de app gesteld waar ik direct antwoord op kreeg. Daardoor een goede keuze kunnen maken en de bestelde trui was de andere dag al in huis! Super service!

Antwoord van Nooby

Bedankt Annemieke, wat een mooie review! Veel plezier met de trui :-)

• Netta Hilgerson
    Geverifieerde klant van Nooby

Mooie artikelen voor een mooie prijs

Bedankt Netta :-)

• Hannie Henderik
    Geverifieerde klant van Nooby

Super snel in huis. Staat zo mooi op m'n speciale plekje

Bedankt Hannie :-)

• Corrie
    Geverifieerde klant van Nooby

Snelle levering en ziet er prachtig uit

Bedankt Corrie :-)

• Wil Berkhout
    Geverifieerde klant van Nooby

Goede service en snel in huis

Bedankt Wil :-)

• Margreet Zuiderduin
    Geverifieerde klant van Nooby

Mijn bestelling was er heel snel. Goed ingepakt en het ziet er heel leuk uit.

Bedankt Margreet :-)

• G.j van Trierum
    Geverifieerde klant van Nooby

Snelle levering,. Blij met mijn T-shirt van Johnny Valentino !

Bedankt G.J. :-)